Herşeyi zamana bıraktım diye bir mesaj atmış ne demek oluyor, ne cevap vermeliyim ?

Sevdiğim kız bana arkadaş gibi davrandı (beni sevdiğini söylemişti) 2. kez geri döndüğünde arkadaş gibi davrandı. öğrendim ki eski sevgilisi mesaj atıyormuş rahatsız oluyormuş baya bir araları iyiydi o yüzden hem benimle hemde onunla aramızda gidip geliyor. Ben ona snele arkadaş kalamam dedim göz göre göre kaybediyorum dedim seni.. o da bana durup dururken mesaj atmış. Herşeyi zamana bıraktım diye bu ne demektir? ne cevap vermeliyim
Herşeyi zamana bıraktım diye bir mesaj atmış ne demek oluyor, ne cevap vermeliyim ?
Cevapla