Herkese merhaba? kız arkadaşım ile kısa sürede çok tartışmamız oldu ve ayrıllı barışlı bir süreç yaşadık?

Ciddi bir ilişki içindeyiz. Hatta ailemle kısa bir tanışmada oldu misafir adı altında..2,3 ay önce çok sık tartışmalarımız oldu araya sevdiğimiz dostlarımız girip durumu düzelttik.

Şu an yine ayrıyız 5 gün önce tekrar adım adıp barışmaya ikna ettim 2 gün sonra geçmişteki yaşananları aşamıyorum diyerek yine tartışmaya başladık ve git gide alevlendi ve ayrıldık. Önceki tartışmalarda instagram WhatsApp ve telefon çağrılarımı engellerdi. Ama bu son tartışma sonrası ilginçtir hiç bir engelleme yok sadece numaramı silmiş.

Karşı cinslerimin fikrini almak istiyorum teşekkür ederim

Herkese merhaba? kız arkadaşım ile kısa sürede çok tartışmamız oldu ve ayrıllı barışlı bir süreç yaşadık?
Cevapla