Tanışalım yazmıyorum gelen cevap gerek yok oluyor. Sinir bozucu mesaj atıyorum mecburen cevap veriyor 😂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Öyle bir mesaj kimseye atmadım. Yıllardır da bir kıza tanışmak için hiç yazmadım. Yazanlara bazen dönüş yaparım veya daha önce tanışıklığım olan kızlara yazarım veya ararım ben.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
genelde kızlar bana onu der ben tanışmasam da olur sohbete bakarım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Şimdi cevaplardan birinin takip ettiklerinden yazmaya gidiyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Ben atmadım kimseye atmam da zaten
Tanışalım yazmıyorum gelen cevap gerek yok oluyor. Sinir bozucu mesaj atıyorum mecburen cevap veriyor 😂
Öyle bir mesaj kimseye atmadım. Yıllardır da bir kıza tanışmak için hiç yazmadım. Yazanlara bazen dönüş yaparım veya daha önce tanışıklığım olan kızlara yazarım veya ararım ben.
genelde kızlar bana onu der ben tanışmasam da olur sohbete bakarım
Şimdi cevaplardan birinin takip ettiklerinden yazmaya gidiyorum.
Hatırlamıyorum. hiç atmamış da olabilirim.
Öyle bir mesaja hiç bir kız cevap vermez
Direkt öyle oluyor mu?
Hiçbir zaman atmadım bu mesajı
Atmadım genelde popolari havada oldukları için
Coook uzun zaman oldu
Gizli olmasaydın atardım :)
Tanişalimi çok eskide kalmadimi?
Öyle yazınca cevap vermiyorlar 😁
Yakında atmadım ama sana atmak isterdim 😊
Tanışalım mı diye hiç atmadım
Dm açık olsa sana atardım 😀
Tanismakla başlar her şey dimi😉😁
Sana atayım mı
Atmadim
tanışalımmı
Hiçbir zaman
Hiç kimseye tanışmak için mesaj atmadığım için 0
Dün gece
Uzun zaman oldu
Atmadım
Bu sabah
1 ay önce
4-5 ay oluyor galiba
Her zaman
Oldu bayay
Dinazorlar zamaninda
baya oldu sen?