Yazık günah değilmi ya yeter artık ne insanlar var?

Kedilere su vermiştik sokakta mahallede birileri atmış kimin attığını bilmiyorum annemde sinirlendi cocuklar yapmıştır inicen elalemin çocuğunu dövücen valla sinir ediyolar insanı diyo bende sinir oldum görsem çekinmem kim olursa olsun laf söylerim ama görmediğimiz zamanda yapıyolar ya yazık günah şu sıcak havada bu hayvanlardan ne istiyolar insanlar ne kadar cani
Yazık günah değilmi ya yeter artık ne insanlar var?
Cevapla