Dünyanın sonuna geldik millet hala ne günah işlesem diye düşünüyor?

Küçük kıyamet alametlerinin hepsini gördük. Artık dünyanın kesin sonuna geldiğimizi anladığımız büyük alametleri bile görmeye başlıyoruz. Kıyametin büyük alemeti olan son güneşin batıdan doğumunu görmedik. Oda zaten artık kıyametin kendisi. İnsan oğluyuz benimde işlediğim günahlar var. Ama sadece merak ediyorum. Dünya sonsuz bir yermiş gibi neden insanlar insanlık dışı boyutuna gelmiş günahlar işliyorlar. Hiç korkmuyorlarmi
Dünyanın sonuna geldik millet hala ne günah işlesem diye düşünüyor?
Cevapla