Kombim bozuk mu?

Suyu ortalama bir sıcaklıkta tutmuyor. Ya çok soğuk ya çok sıcak oluyor. Ayrıca kombide son alt nokta 38 derece. Bunu daha aşağıya çekmek mümkün olabilir mi
Kombim bozuk mu?
Cevapla