AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
Kürtler niye lazca bilmiyor ya da yörükçe ya da çerkesce tamam kürtlerden sevdiğim arkadaşlar varda arkadaş bu kadar saçma sapan şey olmaz ya biraz hattınızı bilin arkadaş
Soru bireysel sorulmuş, hitap etme tarzın bütün Kürtleri kapsıyor... Hattinizi bilin ne demek? @ugur00
benim hitap ettiğim kısım da bütün kürtleri kapsamıyor zaten @ogluyavuz
Bence yorumda bunu yansıtmamışsınız. Soruyu soranın da zaten amacı fikirleri iyice ayrıştırmak! @ugur00
haklısın ama benim kimleri kast ettiğimi anlamışsındır zaten @ogluyavuz
siz haddiniz kaçtı giitti ugur görmedin mi
@gallowwalker ne demek istediğime bak ya da bana sor sonra yorum yap kardeşim
öyle yaptım zaten kardeşim
o zaman tam anlamamışsın kardeşim
peki kardeşim
Saçma Saçma sorular küçümsemek için değilde kürtçe öğrenip napıcam arkadaşım dünyada hangi ülke kürtçeyi tanıyor kullanıyor
Anadilijiz gibi bililelim demiyorum ama iki cumle bilsek fena olmaz mi.
:D bana yanımdaki öğretti 2 3 oda küfür artık millete ne sayıyorum bende bilmiyrum
Çünkü kürtler Türkiye'de yaşıyorlar sen nasıl ingilterede ingilizce konuşmak almanyada almanca konuşmak zorundaysan Türkiye'de de Türkçe konuşmak zorundasın. Bunda anlamayacak bir şey yok.
Peki kanki kal saglıcakla..
Yani dostum beni yanlış anlama ırkçılık falan değil bunun ismi herkes işini görecek şeyleri öğreniyor türklerde var doğuda çalışan veya oturan e napıyor orada yaşıyan insanlarla anlaşmak için ticaret yapmak için kürtçe öğreniyor ama senin sorun çok başka yerlere gidiyor.
Ben türküm reis.. sorum aslinda acik ve netti ama türk kürt deince ister istemez baska yerlere cekiliyor.
BURASI TÜRKİYE TÜRKLERLE KONUSUYORSAN TÜRKÇE KONUSUCAKSIN SONRA KİMİNLE NASIL KONUSUYORSAN KONUS !
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
sen neden İngilizce konuşuyorsun okulda türk arkadaşınla
@gallowwalker İngilizce dünya dili. Her millet konuşuyor. Millete has bir şey değil.
Baban anneni mikebiliyor da annen neden babanı mikemiyor
İstese miker kanki.. babam vermiyoo.
xirremin Boge ez kuna te nim ez de hiz bikim kuz e min buge öğreneceğiz ;)
Eee bari türkcesinide yazsaydin kanki..:-) :-) :-) :-)
yazayim mi :))))
Küfürlü biseyse yazma..
Ben. Buluyorum askerligimi diyarbakirda yaptim.
Kuzi keri
Rojbaş rojbaş:-) :-) :-)
Neden olmasın benimde çerkez arkadaşım var öğretiyo bana arada konuşuyoruz :) Yani kişiye kalmış bişey
Sagol kanki.. olayı carpıtmadın.. :-) :-)
sıdovişit
Thawuéğepseuw, değu, worı :) tabikide bu kadar bilmiyom :) googledan buldum knki
Kürtce bir dil değildir kürtce diye bir dil yoktur. farklı sehırlerdekı kurtler bile birbirini anlayamıyor ve sunuda belirtmek isterim en iyi kürt ölü kürttür.
Evet ön yargılıyım
farklı şehirde ki Türkler hatta farklı köylerde ki Türklerde birbirini anlayamıyor lehçe konusunda.. Yaklaşım tarzın yanlış değil mi? soruyu soranın amacı belli,,, @omer05
Yoo anlayabiliyor. Kürtçe diye bir dil yok arkadasım yengemde kürt suratına vuruyorum en iyi kürt ölü kürt diye
Hiç bir kürdü ciddiye almam kocum sokak köpekleri kadar degerli değilsiniz gözümde siz kadnları sırf üremek için kullanan piçlersiniz. yanı annen üreme makınesı
çünki burası türkiye ben bir türk deyilim (çerkezim) ama almanyada miletin türkçe konuşmasını nasıl istiyemiyorsak türkiyedede türk lerin kürçe konuşmasını istiyemeyiz ya da herhangi bir dili
neden İngilizceye izin veriyorsnuz o zaman
tamam dünya global dilini ingilizceden türkçeye çevirin ingilizceyide yasaklarız
ille yasak yani kabullenmek yok iste buna kafatasçılık deniyor
Türkiye Cumhuriyetinin Dili Türkçedir. kürtler Tabikide Türkçeyi Bilecekler. BEN bir Türk Olarak, kürtçeyi Bilmek Zorunda Değilim. Hem Ben kürtleri Sevmiyorum.
@gallowwalker Dünyadaki Hiç Bir kürdü Sevmiyorum.
Burası Türkiye Cumhuriyeti kendi dilimizi kullanacağız tabiki beğenmeyen s. gitsn
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
Sen öyle yap o zaman
türkler ingilzice biliyor (!) ingilizler neden türkçe bilmiyor...
İki durum ayni seymi kanki.. biz ooranin halkimiyiz. Sonradan gurbetci oluyoruz.. ama kurtler bu topraklarin halki.. Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
abican iyi diyon hoş diyonda bunun Lazı var, Çerkezi var, Acem i var nasıl kalkacaz altından?
Çünkü Kürt devletinde yaşamıyoruz ha Almanya da yaşayan Türkler almanca biliyordur ama boşuna dövlet foşik dövlet demesinler
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı?
Kürtçeye karşı değilim isteyen konuşsun Kürt arkadaşlarımda var adam gibi adam ama gardaş ben türkçeyi zor konuşuyom daha dur hele :D
almanyada da çok türk var ama zike zike almanca konuşuyolar. geçen kanun mu ne çıkarcaklarmış sonucunu bilmiyorum ama evde dahi almanca konuşturtcaklar adamlara. rahat batıyo valla size...
onların bilmesi gerek türkiyede türkçe konuşmak gerek. kürtçeyi para verseler yine öğrenmem
inigilizceyi para veripde öğreniyorsun ama mal
Resmi dilimiz Türkçe. Kürtçeye gerek yok. Türkçe biliyorlar nede olsa
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
Ne gerek var? Anlaşıyoruz sonuçta.
:-) :-) peki kanki kal saglıcakla
kürtlerin ki mecburiyetten ve ihtiyaçtan. türk: kürçeye neden ihtiyaç duysun ki.
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
aynen çok güzel olur. zamanla olacak şeyler inşaallah. daha düne kadar kürtçe konuşuyolar diye kavga ediyoduk ama hoşgörü başladı diye düşünüyorum
Ben kürtüm kürtçe bilmiyorum nasıl olacak. İsteyen istediği dili bilir. Mesala sen ingilizce öğrendin diye gidip ingilizlerede türkçemi öğretelim
Ben trabzonluyum o zman herkes lazca ogrensin var mı oyle bir sacmalik
Kanki öyle genellemeyelim. Cok mileetten insan var turkiyede ama ikinci sırada kürtler gelir. Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı?
Her doğu karadenizli laz değil ki. Nasıl trabzonlusun sen.
şu dünyada ing rusça isp dışında diğer dilleri öğrenmek gereksiz kuran hatmediyorsan arapça belki
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı?
gerek yok kardeşim bence ben çıkarıma bakarım bana para kazandırcak bir dil olmalı
TÜRKİYE deee YAŞIYOSUNNN!!! ANA DİLİMİZ::TÜRKÇEEE
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
Bu topraklarda yasıyolarsa eger bu gercegı kabul edecekler mutlu olmayan gıtsın
Bu topraklara sonradan gelmediler ki.. yillarca beraberdik.
asıl türkiye kımin türklerın bu kadar
helall
Yaa birak turklerinmis.. objektif bak.. orta asyadan gelmisiz bizansïn elinden almısız.. yalan mı.. simdi de bakim. Kiminmiş?
bu ülke babanızın malı değil si. ke si. ke kabul edeceksiniz
Herhangi bir devletin resmi dili değil, hiç bir resmi kurumda geçerliliği yok. Her kelimenin sonuna "ye" eki ekleyetek oluşturulmuş bir dil. Kelimelerin çoğu alıntı, yads başka dilden orjinal geçiş.
Herkezi mutlu etmeye calisirsan sen mutlu olamazsin kardesim bunu unutma
Mantikli cevsp. Tesekkur ederim.
o sınırlarda yaşıyorsun !
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı?
Türkçe bize yeter bu ülke sınırları içinde. :):
Kurt arkadasın yokmu?
kürtçe bana lazım değil ama kürtlere türkçe lazım. gereksiz soru 10 yaşındamısın
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
benim kürt arkadaşım yok
boşver kardeş o küçük beynini detaylara boğma zaten mağdursun
Lazca biliyor musunuz siz o zaman lazcada öğrenin
kiz hakli
Kaç laz var yahu.. hem lazlar kendi bile bilmiyor artik o dili :-) :-)
ben biliyorum bir kaç basit cümle öğrenip gel mutlu olayım ;) Kaç laz varmış baya varda biz bizim anadilimiz Lazca, Lazca ders olsun yok özerklik diye yırtmıyoz kendimizi.
Bence her kurt kötü degil her türkte vatansever degil..
Söylediklerimi isteyenin iyi olduğunu düşünmüyorum
Peki kanki ka tesekkur ettim kal saglicakla.
Turkiye Cumhuriyeti Devletinin resmi dili Turkcedir heralde bilecekler ben niye kurtce biliyim?
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
evinde anasiyla konussun kurtcesini gelsn ynmda sarki soylesin kurtce kendi arkadaslariyla kurtce konussun istedgi gibi ama benle Turkce konusacak. devletine derdini Turkce anlatacak okuluna Gidip Turkce okuyacak
sen neden okulunda İngilizce okuyorsun
Cunku burasi Turkiye resmi dili Turkce!!!
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
Günlük hayatta kullanmam gerekmiyor çünkü
Kürt arkadasın var mı .. onoara arada kürtce günaydın desen hoslarına gitmez mi?
Hiç yok. Ama derim tabi mutlu olacaklarsa ne var ^,^
Peki.. tesekkur ederim. Kal saglicakla..
sende kal sağlıcakla
Türkiyede yaşıyolar çünki başka şansları yok
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı?
Haklısın.
Tesekkur ederim. Kal saglicakla.
şanstan çok ne var
Neden bilelim burası Türkiye
İki cumle bilsen arada kurtlere kurtce gunaydin desen iyi olmaz mi
Ayrica gürcü vatandaslarimiz da var bilmek zorunsa miyiz gürcüce diye bir dil de var neden boyle bir ayrim gereği duydunuz
Ayrim mayrim duymadim.. cok millete var ama daha cok türk kurt var.. yoksa hepisi kardesimdir bacım:-) :-) :-)
burası madem türkiye neden sen İngilizce öğrenmek istiyorsun o zaman üstelik azınlık ingilizde yok ülkede
İngilizce uluslararasi bir dil cahilsin sanirim ;)
ama o dilin sahipleri seni uluslar arasından silmeye çalışmış bir milletin dili cahil sen niye karşısın bu kadar kürtçeye
Yav banane kardeşim kürtçeden istediğinizi yapin ben yurtdisina cikinca insanlarla nasil anlasicam bunun icin dünya dili secilen ingilizce
:P ya tamam banane diyebilirisin ama bazıları illade yok yasaklansın yok öğrenmeyelim odili deyip özellşikle karşı çıkıyorlar onu anlamıyorum yani o da bir dil oda bir dil üstelik bunu derdemezde vatan haini oluyorsun ha
Kimsenin ne dediğini umursamayın ve dilediğinizi yapın. Bu kadar
e yapıyoz zaten
burası TÜRKİYE olduğu için.
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
hiç kürt arkadaşım yok
Peki sen ögrenme:-) :-) :-)
Bilme istersen zorunda değilsin
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
Çünkü onlar türkiye diye bir ülkede yaşıyor..
Kurt arkadasın yok mu hiç?
Var
Peki onlara arada kendi dilleriyle seslensen. Hic olmazsa gunaydin gibi basit bikac kelime bilsen iyi olmaz mı?
o zaman sana ilk ben bir rojbaş diyim :) bir kaç kelime biliyorum ama öyle cümleler kurucak kadar bilmiyorum kürtçeyi gerekte duymuyorum yani.
:-) :-) kurt degilim ama rojbaş.. günaydin mı demek?
evet günaydın demek :) kürt arkadaşların varsa illaki bir kaç kelime bilirsin :)
Yok gercektn bilmiyorum.. arkadasim var tabii ama iste hic merak edip sormadim. Baska ne biliyosun:-) :-)
Tu çawa yî? nasılsın demek Ez baş im. iyiyim demek. 10 a kadar sayılarıı biliyorum :) başka aklıma bişey gelmiyor şu an :)
Helal olsun genede bikac kelime biliyosun.. peki arada kullaniyormusun.
Kürt arkadaşlarıma kullanıyorum tabi :)
Sana özelden mesaj attim cevap ver sacini basini yolarim senin.
hahah sanırım diğerlerinin arasında kaynadı tekrar atsana :D
turkiyenin ana dili turkce oldugu icin
Ama turk kardes diyorlar.. iki cumle bilsen arada konussan fena olmaz mi?
öylede kardesim kurtce lahazim degilki ama kurt arkadaslarim var arada bu ne demek diye filan sorarim yani
Bu arada profil resmin neyi anlatıyor merak etttim.
yuri boyka :D yenilmez filminden dovuscu kendisi
Anladimm.. hanim hanimcik biseyler koy -) :-)
:D ahahaha bu hosuma gitti kalsin
Peki.. kal saglıcakla.
iyi gecelr :)
Zorunlu değil ve kürtçede de lehçe değişimi var
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
Ben melezim babam Bingöllü mesela zaza yani. Asıl mutlu olacakları şey şu Kürt - Türk ayrımını artık kesmek dil, şive, lehçe farklı olabilir ama bir millette yaşıyoruz bunu farkına varmalıyız artık
Evet bende ayni dusuncedeyim.. soruyu sorarken cok basit dusundum ve sordum ama gene hemen carpıttılar.. yok lazcada rumcada ogreenelim yok biz almanyada almanca ogreniyruz almanlar turkce ogreniyor mu.. bz oralara sonradan gidiyoz gurbetci oluyiz oyle bir zorunluluklari yok ama kürtler bu topraklarin halkı.. ben turkum ama bir kurt gercegi var yani..
Daha bir çok var aslında ama kimsenin umursadığı yok
Sen niye Rumca bilmiyorsan aynı sebepten.
Kaç rum var.. bu bir gercek türklerden sonra kürtler gelir ikinci sirada.. yoksa hermilletten insan var turkiyede.. hepsinin dilini ögrenemeyiz.
Naber Albert sana puanım dokuz kanka :)
Biri nerden kestin?
Panpa 1 eksik verdim ki daha iyisini yap diye adamsın kardo :)
Tesekkur ederim. Kal saglıcakla.
Kürdüm ama kürtçe bilmiyorum o nasıl olacak :)
Sen asimile olmuşsun kanki:-) :-) :-)
Boş işler bunlar ;)
Peki reis kal saglıcakla.,
Sende asimile olmuşsun sağolasın :D
İngilizce öğrenmekte boş o zaman
Kökenim kürt ama ben bile bilmiyorum
ihtiyaç yok
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı?
dost ben kürtçede zazacada biliyorum
Kürtler candır can...
türkler kürtçe bilmek zorunda mı
Gerek yokk..
Hiç kürt arkadasin yok mu?
Yok.
Peki.. kal saglıcakla.
uff snne be slk. s. s
Ufff ne laa:-) :-) :-) :-)
kürtçe bir dil mi
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
yok yemek yemek o dil değil...
küfürleri öğrenirsiniz basit bir kaç kelime
Agzına acı biber sürerim cıssss -:-) :-) :-)
Türkçe bir dil mi?
Gerek görmedim.
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı
Resmi dil turkcedir
Ama cok kurt ve arkadaşlarimiz var. En azindan basit bikac kelime bilerek arada onlara kendi dilleriyle seslenirsek mutlu olmazlar mı?
En iyisi ölüsüdür
sizin ölüleride görüyoz
Bizimki şehit sizinki leş