Erkek arkadaşım eski sevgilileri hakkında örnekler veriyor. Normal mi yoksa ayıp mı?

Örnek veriyor dediğim, kıyaslama şeklinde değil. Sıradan bir şeymiş gibi söylüyor. 2 tane sevgilisi olmuş benden önce. Mesela yönleri karıştırıyordum, bir gün "kızlar genelde hep karıştırıyor, ilk kız arkadaşım da böyleydi" dedi. Başka bir gün partiye gitmekten konu açıldı, "ben partileri sevmiyorum çünkü kıskanç biriyim, eski sevgilimle gitmiştik bu yüzden partide kavga etmiştik" diyor. Bu kadar basit şeylerde bile örnek veriyor. Benim temizlik takıntımla ilgili bir şey olmuştu, ben de "böyle birini gördün mü daha önce" demiştim şakasına. O da "hayır" dedi ama birkaç saniye sonra "eski sevgilim de böyleydi her şeyi yıkardı ama senin kadar değildi, yere düşen bir şeyi yerdi mesela sorun etmezdi" dedi. Eski sevgilileri de hiç güzel değil özellikle 2. Sevgilisi aşırı çirkin. Arkadaşım travestiye benzetti (travestiye benzeyip güzel olan da var yanlış anlamayın homofobik değilim ama o değil). Erkek arkadaşıma rahatsız olduğumu söylüyorum ama görmezden geliyor sanırım. Sizce bende mi aynısını yapsam çünkü onun yüzünden sürekli düşünmek zorunda kalıyorum?

Erkek arkadaşım eski sevgilileri hakkında örnekler veriyor. Normal mi yoksa ayıp mı?
Cevapla