Diğer Sizin oralardaki havadisler de çok sıcak değil mi, ne alemdesiniz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor İçten yanmalı hararetime akışkan kremalı sos oluyor; şu havalar :D Güncellemeler1 yıl Aşkolar ben yatıyorum, yarın yazarım Sizin oralardaki havadisler de çok sıcak değil mi, ne alemdesiniz? Cevapla Krem Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 91,2b cevap paylaştı. Ankara da sıcak evet 0 0 Yorumla
осамеонтт Takip Et Yoda Yaş: 126 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 421 cevap paylaştı. Benim içim yanıyor ama hava esiyor cidden 15 derece mis gibi. Yalnız kullandığın kelimeleri ve benzetme yönünü çok sevdim tebrik ederim 1 8 Yorumla Soran 1 yıl ne güzelmiş ya... detay için de teşekkürler bayım <3 :)) Yorumla осамеонтт 1 yıl Valla güzel ama üşütür balkonda biraz fazla durursan öyle bir hava... Ne demek hanımefendi, rica ederim ❤️:)) Yorumla Soran 1 yıl serinlik bazen yetmiyor canısı işte, sağ ol hayatım <3 :D Yorumla осамеонтт 1 yıl İçteki yanmanın çözümü zaten bu tip bir serinlik değil güzelim farkındayım ❤️😂 Yorumla Soran 1 yıl sıkılıyorum, o manada o yalnız :D Yorumla осамеонтт 1 yıl Tamam işte bende aksini söylemedim 😂 Yorumla Soran 1 yıl seni gidi hınzır tilki seniiiii :D Yorumla осамеонтт 1 yıl Hahaha nasıl bakarsan öyle görürsünn 🙃 Yorumla
hepimun Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 38% 1 yıl adanaya gelde gör :)) 1 7 Yorumla Soran 1 yıl kaç geliyor? Yorumla hepimun 1 yıl şu an 29 )) Yorumla Soran 1 yıl yine iyi, bizim sıcaklık daha yüksek:)) Yorumla hepimun 1 yıl bizim derken? :)) Yorumla Soran 1 yıl bizim havalar yanisi :))) Yorumla hepimun 1 yıl nere? Yorumla Soran 1 yıl şanlıurfa Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Aylar oldu evleneli halen daha bsey yapamadık biz hale bak şaka gibi 1 5 Yorumla Soran 1 yıl geçmiş olsun, üzüldüm :)) Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sence normal bir şey mi Yorumla Soran 1 yıl hayır tabii ki de! Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Azck vaktin varsa bulurmusn beni lütfen Yorumla Soran 1 yıl özel yok, buradan yazabilirsiniz Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 1 yıl Diğer konusunda 22,9b cevap paylaştı. Viski ile demlendim öyle. 1 14 Yorumla Soran 1 yıl hangi markayı tercihliyorsun? Yorumla BloodyGamer 1 yıl Jack. Yorumla Soran 1 yıl afiyet olsun, yanında ne gidiyor? Yorumla BloodyGamer 1 yıl Doritos. Yorumla Soran 1 yıl baharatlı değil deme? Yorumla BloodyGamer 1 yıl Baharatlı evet. Yorumla Soran 1 yıl nefis, keyifli demlenmeler Yorumla BloodyGamer 1 yıl Bitirdik artık, yeter. Sarhoş olmanın anlamı yok. Dozunda iyi. Yorumla Soran 1 yıl sonrası için dileklerim gelsin o halde): Yorumla BloodyGamer 1 yıl Gelir umarım. Yorumla Soran 1 yıl gelmezse beklerim Yorumla BloodyGamer 1 yıl Peki🙄 Yorumla Soran 1 yıl iyi geceler:) Yorumla BloodyGamer 1 yıl İyi geceler. Yorumla
Şakayıkseverim Takip Et Xper 1 Yaş: 21 1 yıl Çok sıcak değil şu an 1 1 Yorumla Soran 1 yıl peki:d Yorumla
Powerblack34 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Yanıyor bu aşırı 😂 1 8 Yorumla Soran 1 yıl evet çok yanıyorum sıcaktan jdjdj Yorumla Powerblack34 1 yıl Hani göster bakalım nasıl yanıyon🤪🥵 Yorumla Soran 1 yıl ıslanıyor ensem, bak gösterdim:)) Yorumla Powerblack34 1 yıl Silerdik ensenii Yorumla Soran 1 yıl silsen de tekrar ıslanıyor ama, onu ne yapacağız? Yorumla Powerblack34 1 yıl Bez parçası dolarız emer terini Yorumla Soran 1 yıl oha ama ya :D :D olmadı bu görüş adjdj Yorumla Powerblack34 1 yıl 😂😂😂 Yorumla
meta-verse Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Güzel laflar 1 15 Yorumla Soran 1 yıl teşekkürler beyefendi Yorumla meta-verse 1 yıl Rica ederim hanımefendi Yorumla Soran 1 yıl zeki adamların hali başka, her zaman derim <3 Yorumla meta-verse 1 yıl Sen de zekisin anlaşçaz senle yazarsan Yorumla Soran 1 yıl özel deme canımı ye <3 Yorumla meta-verse 1 yıl Burdan yaz zekânı görelim Yorumla Soran 1 yıl sen ortayı yaparsan, voleyi vururuz merak etme:) Yorumla meta-verse 1 yıl Ayağım iyidir orta açarım sık sık Yorumla Soran 1 yıl ben de güzel ortaya enfes muamele yapıyorum Yorumla meta-verse 1 yıl Merak ettim seni Yorumla Soran 1 yıl sıradan bir üyeyim, neden merakınız? Yorumla meta-verse 1 yıl Ben de sıradan bir üyeyim Yorumla Soran 1 yıl yarın öğlene gelir sözlerim... Yorumla meta-verse 1 yıl Beklerim Yorumla Soran 1 yıl belki çoktan gelmişimdir, iyi geceler Yorumla
sertanz Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 652 cevap paylaştı. Nasıl yani 1 3 Yorumla Soran 1 yıl nasıl yanisi soruda :d Yorumla sertanz 1 yıl Hiç anlamadım ki Yorumla Soran 1 yıl tamam Yorumla
fatihılgın Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Diğer konusunda 24,9b cevap paylaştı. Baya. 1 1 Yorumla Soran 1 yıl anlıyorum. Yorumla
Theseussz Takip Et Master Yaş: 32 , eic 84% 1 yıl Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Donuyoruz MK 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ankara da sıcak evet
Benim içim yanıyor ama hava esiyor cidden 15 derece mis gibi. Yalnız kullandığın kelimeleri ve benzetme yönünü çok sevdim tebrik ederim
ne güzelmiş ya... detay için de teşekkürler bayım <3 :))
Valla güzel ama üşütür balkonda biraz fazla durursan öyle bir hava... Ne demek hanımefendi, rica ederim ❤️:))
serinlik bazen yetmiyor canısı işte, sağ ol hayatım <3 :D
İçteki yanmanın çözümü zaten bu tip bir serinlik değil güzelim farkındayım ❤️😂
sıkılıyorum, o manada o yalnız :D
Tamam işte bende aksini söylemedim 😂
seni gidi hınzır tilki seniiiii :D
Hahaha nasıl bakarsan öyle görürsünn 🙃
adanaya gelde gör :))
kaç geliyor?
şu an 29 ))
yine iyi, bizim sıcaklık daha yüksek:))
bizim derken? :))
bizim havalar yanisi :)))
nere?
şanlıurfa
Aylar oldu evleneli halen daha bsey yapamadık biz hale bak şaka gibi
geçmiş olsun, üzüldüm :))
Sence normal bir şey mi
hayır tabii ki de!
Azck vaktin varsa bulurmusn beni lütfen
özel yok, buradan yazabilirsiniz
Viski ile demlendim öyle.
hangi markayı tercihliyorsun?
Jack.
afiyet olsun, yanında ne gidiyor?
Doritos.
baharatlı değil deme?
Baharatlı evet.
nefis, keyifli demlenmeler
Bitirdik artık, yeter. Sarhoş olmanın anlamı yok. Dozunda iyi.
sonrası için dileklerim gelsin o halde):
Gelir umarım.
gelmezse beklerim
Peki🙄
iyi geceler:)
İyi geceler.
Çok sıcak değil şu an
peki:d
Yanıyor bu aşırı 😂
evet çok yanıyorum sıcaktan jdjdj
Hani göster bakalım nasıl yanıyon🤪🥵
ıslanıyor ensem, bak gösterdim:))
Silerdik ensenii
silsen de tekrar ıslanıyor ama, onu ne yapacağız?
Bez parçası dolarız emer terini
oha ama ya :D :D
olmadı bu görüş adjdj
😂😂😂
Güzel laflar
teşekkürler beyefendi
Rica ederim hanımefendi
zeki adamların hali başka, her zaman derim <3
Sen de zekisin anlaşçaz senle yazarsan
özel deme canımı ye <3
Burdan yaz zekânı görelim
sen ortayı yaparsan, voleyi vururuz merak etme:)
Ayağım iyidir orta açarım sık sık
ben de güzel ortaya enfes muamele yapıyorum
Merak ettim seni
sıradan bir üyeyim, neden merakınız?
Ben de sıradan bir üyeyim
yarın öğlene gelir sözlerim...
Beklerim
belki çoktan gelmişimdir, iyi geceler
Nasıl yani
nasıl yanisi soruda :d
Hiç anlamadım ki
tamam
Havadis ne demek biliyor musun acaba
Bu nasıl bir yokluk la kadın şiire vurmuş
Baya.
anlıyorum.
Sıcak
Donuyoruz MK