Erkek arkadaşım hastalık sürecimde bana karşı kötü konuştu ve bunun için özür dilemedi?

Merhabalar ben 2-3 ay önce pnömataraks geçirdim yani sağ akciğerim tamamen söndü bu hastalığada üniversite okuduğum şehirde yakalandım yani ailemde yanımda yoktu haberini aldığımda bir ciğerim söndüğü için acil bir şekilde akciğer tüpü takmak zorundalar bu sebepten seyahatte edemiyorum yani ailemin yanında tedavi olamadım 2.5 yıllık bir ilişkim vardı bu hastalığımdan öncede çok sağlıklı bir ilişkimiz yoktu tabi ama onu hep çok merhametli yardımsever birisi olarak tanımıştım. Hasta olduğum gün çalışıyordu mesaj atmama rağmen geri dönüş yapmadı görmemiştir olabilir hastaneye yatışım yapıldı operasyona girdim acil bir şekilde haberi olunca çok telaşlandı tabi ertesi gün yaşadığı şehirle okuduğum üniversite arası 1500 km ve uçak bulamadı otobüsle 21 saatte geldi hiç düşünmeden bana sormadan bu tabiki aşırı hoşuma gitti ailemde uçak bileti bulamadığından hemen gelemedi ben de 1-2 güne çıkacağımı çıkmazsam eğer öyle gelmelerini söyledim neyse erkek arkadaşım geldi o benim yanımda kaldı bir gün refakatçi olarak doktorda bana kaldığım odanın her tarafını balonlarla doldurmamı yoksa taburcu etmeyecegini söyledi ben de sürekli balon şişiriyorum temizlikçilerde odayı temizlemek için hepsini bir araya koyun dedi temizlikçiler gittikten sonra ben de balonları etrafa yayar mısın az gözükürse bırakmayacağını söyledim erkek arkadaşıma o da birden sesini yükseltip ya bir dur ben ne yapacağımı biliyorum dedi ben zaten hastayım ailem yanımda değil aşırı duygusalım ağlamaya başladım lavaboya girdim orada ağlıyorum kapının önüne geldi bir kaç kez çık falan dedi çıkmak istemiyorum dedim o da bana ‘’ ANNEN BABAN GELSEYDİ O ZAMAN GERİZEKALI’’ dedi ben tabi daha çok ağlamaya başladım dışarı çıktım ve burdan hemen gitmezsen çığlık atacagımı söyledim o da gidecegini ama bir arkadaşımı çagırmamı söyledi bir arkadaşım geldiğinde de gitmedi fakat odanın dışında bekledi sonrasında benden bu olay için özür bekleme hakettin o anlamda demedim falan desede ben iyileşme sürecinde hiç ondan destek göremedim hastalığım tekrarladı bu seferde ameliyat olmam gerektiğini söyledi doktorlar şu an ayrıldık ama sebebimiz sürekli hastA olduğınu söylüyordu ben de doktora git dedim diye sen de çok kafa ütülüyorsun tarzı bir şey söyleyip hayatımdan çık olmasan da olur dedi ben de heryerden engelledim aradan 1 ay geçti gerçekten o kadar çok gururum kırıldıki bir özür bile dilemedi düzeltmek için aramızı bir çabası dahi olmadı gerçekten ben anlamıyorum sorun ben miyim bana karşı bir hissi olmadığından mı lütfen yardımcı olun kafayı yice
Erkek arkadaşım hastalık sürecimde bana karşı kötü konuştu ve bunun için özür dilemedi?
Cevapla