Şu mezhep olayı bir tek bana mı saçma geliyor?

Çok saçma. Kuranda zaten her şey belli. Bi grup elemanda işine geldiği gibi kurandaki bazı kuralları vs. almış işine geldiği gibi işlemiş. O mezhepte günahta bunda sevap mı? Biri diyor namazın sadece farzları kılınır. Diğeri diyor sünnetleride kılınır. Biri diyor kan çıkması abdest bozmaz. Diğeri diyor çıkarsa ama olduğu yerde durup bozulmazsa abdest zarar görmez. Biri diyor hızlı namaz kılabilirsin sorun yok. Çok saçma abi. Namazın kılınışı kuralı bellidir. Aklım almıyor ya.

Şu mezhep olayı bir tek bana mı saçma geliyor?
Cevapla