Özeleştiri yaparken en çok kendinizde hangi durumu eleştiriyorsun?

Sanırım çabuk sıkılıp vazgeçmek ya da tahammül edememek 🤝🤝🤝
Özeleştiri yaparken en çok kendinizde hangi durumu eleştiriyorsun?
Cevapla