En çok hangi ilde ter*r var?

Ben mardin diyeceğim Aman Allahım Irakta bu kadar ter*r sevicisi yoktur her yer sempatizan dolu ve insanlar oraya gidip insanını övüyor senin askerine düşman gözüyle bakana nasıl iyi gözüyle bakabiliyorsunuz böyle düşünen bir tek benmiyim babam asker mardin dahil bir çok doğu ilinde yaşadım bu kadar seven asla bir yerde bulamazsınız zaten baktığınızda çoğu vatan hai. ni mardinli ve mardin insanı askerlere turistlere davrandığı gibi davranmıyor turistlere iyi olabilirler ama askerlere asla öyle değiller sizin düşünceniz nedir
En çok hangi ilde ter*r var?
Cevapla