Ben mardin diyeceğim Aman Allahım Irakta bu kadar ter*r sevicisi yoktur her yer sempatizan dolu ve insanlar oraya gidip insanını övüyor senin askerine düşman gözüyle bakana nasıl iyi gözüyle bakabiliyorsunuz böyle düşünen bir tek benmiyim babam asker mardin dahil bir çok doğu ilinde yaşadım bu kadar seven asla bir yerde bulamazsınız zaten baktığınızda çoğu vatan hai. ni mardinli ve mardin insanı askerlere turistlere davrandığı gibi davranmıyor turistlere iyi olabilirler ama askerlere asla öyle değiller sizin düşünceniz nedir
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Sorun değil. Devlette mermi de çok içeri atacağı cezaevi de çok. Doğudaki terör sempatizanları böyle. 9 yıl doğuda kaldım babamın asker olması nedeni ile. Şırnak'ta teröristlerin şehit ettiği bir ailenin taradıkları evini dışardan gelen yabancı turistler asker yaptı diye uyduruyorlar. Yok, biizm devlet çok merhametli. Çin Halk Cumhuriyeti'nin getireceksin bir sıkı yönetim, kuracaksın konsantrasyon kamplarını hepsini dolduracan bu kamplara. İstediğini öldür istediğini eşek gibi çalıştır.
Bunlar anca bundan anlıyorlar.063 Yorumla
Soran1 yılEvet öyleler bende sana mardinde ki olayı anlatayım mardinin nusaybin ilçesin de ptt yakıp devlet bize ptt bile yapmıyor diye ayaklanmışlardı devleti suçlamışlardı halbuki ondan önceki gün kendileri yakmıştı opocuların huyudur her şeyi yaparlar ama devlet yaptı derler
Soran1 yılBazen öyle olmalı diyorum mardinlilerden nefret ediyorum babam asker diye çocukarına bu kızla oynamayın diyorlardı mardin de insanlık yok ve herkes gezip görelim diyor neyini merak ediyorlar teeör yuvası mardinin asla anlamıyorum
- 1 yıl
Gittiğin ve gideceğin heryerde iyiler de vardır kötüler de vardır. Asker evladı olduğumuz için o 9 yılda sorunsuz geçirdiğim bir tane il olmadı. Ya okuldan attırırdım, ya da birşekilde iş kavga gürültüye dönerdi. Ama Mardin'de diğer 80 il gibi vatanımız Türkiye Cumhuriyeti'nin bir ilidir. Senin tezini savunursak MArdin ve diğer illeri bu teröristlere bırakmış oluruz. Senin baban da benim babamda ve birçok asker evladının babası da o topraklar için savaştı ve savaşıyor. Oralara sahip çıkmak her vatan evladının vazifesidir. ÖYle düşünme lütfen.
Soran1 yılBen mardinde bana iyi davranan görmedim nusaybinde yaşıyorduk terörün merkezinde babam asker diye hiç kimsenin ailesi çocuklarının benimle konuşmasına bile izin vermezlerdi o yüzden hep o çocuk halimle düşünüyorum ama haklısın şehitlerimiz için bu düşünceyi bırakmalıyım
Soran1 yılTsk sağolsun artık orada yoklar ama mardin halkı gerilladan hallice içlerinde teröre karşı bitmeyen bir sevgi var onu ne yapacağız
- 1 yıl
Türkiye'nin doğusunda hala devam eden bir savaş var. O da fitne ve cehalete karşı sürdürülen bir savaş. Askeri anlamda olanı ise zaten Devlet çoktan kazandı. Ama kazandık diye de asker ve polis hadi geri dönsün diye bir şey söz konusu değil. Fitne ve cehaletin baş düşmanı ise eğitim ve doğru bilgidir. Bölge halkını kandırmak kolay. DEM ve kendisinden önceki "siyasi teröristler" bunu yıllardır yapıyor. Yani fitne çıkarmaya çalışıyor. Devlet ise politikası gereği yine merhametli davranıp, Terörle Mücadele KAnuna göre terör propangandası, terör örgütü üyeliği/yöneticiliği veya yardım yataklık yapmak gibi maddeler dışında kalan sadece nefret etme/terörü sevme gibi duygularına karşı müdaheleyi eğitimle yapıyor. Kanun kapsamındakilere ise askeri veya adli çözümler zaten mevcut ve yapılıyor. Yani aslında savaş hâlâ devam ediyor. Türkiye doğru adım attığı sürece bu savaşı da kazanacak inanıyorum.
Soran1 yılTürkiye Cumhuriyeti bir çok adım atarak savaşın ciddi bir bölümünü kazandı , fakat az önce yine bir mardinliyle tartıştım. ve bana ben gerillanın arkasındayım dedi. hâla doğu da eğitim alanında geri bir şehir olan mardin insanı bitmeyen bir terör sevgisiyle yanıp tutuşuyor. ona devlet masum insanı öldürmez ölenler teröristir dedikçe o bana devlet masumları katletti dedi. büyük bir apo hayranlığı devam ediyor doğunun bir çok ilin de. ama onlar pkk nın siyasi uzantısı dem partiyi kahraman ilan etmekten çekinmiyorlar. devlet var olduğu sürece onlar kazanamayacak. bana gerillalar kahramandır derken o farelerden şehit diye bahsederken terörün siyasi uzantısının mardindeki oy oranlarını bana gösterince inanılmaz tiksindim mardinden ve mardin halkı eğitimsizliğin bedellerini ödüyorlar aslında urfa ve antepte eğitim de geri ama terör desteği nerdeyse yok denecek kadar az o biraz insanın içinde olan bir şey mardinliler de bunun kanıtıdır
- 1 yıl
Belki de Türkiye Cumhuriyeti'nin tıpkı Çin Halk Cumhuriyeti'nde olduğu gibi konsantrasyon kampları kurup bu terör destekçilerini komple toplayıp vatan ve devlet için afedersin eşek gibi çalıştırması gerekecek ve ısrar edenleri de kurşunua dizmesi gerecek. Görmeyeli akılları başlarına gelmiştir diye düşünüyordum 2020'den sonra. Ama demek ki akıllanmamışlar.
Soran1 yılBana az önce mardin hakkın da böyle düşünme dedin ama senin de bildiğine eminim ki en çok vatan haini şeref. siz mardinden çıkar. keşke çinlilerin yaptığı muameleyi yapsak bu mağara farelerine yapsak
- 1 yıl
Doğru öyle düşünmemeni rica ettim. Yine de Mardinlililer'in hepsini kapsamayarak yazıyorum. İlla ki adam gibi birileri çıkıyor. 2007 idi. Şırnak'ta Anadolu lisesindeyken pkk sempatizanları vardı. Daha lisede... Bir proje ödevi verilmişti. Ödevde ben Türk bayrağı koymuştum. Bunlar ise ne tesadüfse pkk sembolü koymuşlar. Öğretmen fark etmedi. Farkettim ve diğer asker ve polis oğlu olan arkadaşları uyandırdım tabiri caizse. Bir tanesi ise o pkk sembolünü bıçakla kesip atmış sağolsun. PKKlı liseliler gelip bizi sorgulamaya çalışıyor kim kesti diye. Kavga büyüdü. Sadece bir tane Şırnaklı vardı bizi savunan o liseli teröristlere karşı. Adını hiç unutmam. Mahmut Tong idi adı. Olayı aileme anlattım. Allah'tan o zaman ki MEB il müdürünün de kocası binbaşı idi tümende. Sonra en azılı olanı okuldan attırıldı. Yani demek istediğim illa ki pislik olarak gördüğümüz bir yerden bir tane sağlam biri çıkıyor. Sırf o yüzden hepsini dahil edemiyorum. Yoksa TSK tüm doğuyu tanklarla ezsin isterse hiç üzülmem. Ama işte sırf o bir tane düzgün kişi için...
Soran1 yılAynen öyle ne mutlu o seni savunan şerefli şırnaklıya ama ben yemin ederim hiç denk gelmedim. mardini asla iyi bir şeyle hatırlayamıyorum bizim mardinde yaşadığımız sokağın alt sokağın da pkk bayrağını balkonuna asan insanlar vardı inanabiliyormusun sonra orada ptt olayın da ayaklanma çıkınca indirdiler o paçavrayı
Soran1 yılBana kalırsa doğu da bir kaç şehir var
Erzurum
Elazığ
Urfa
Antep
Adıyaman
Malatya bunlar dışında çoğu terör yandaşçısı- 1 yıl
Şimdi sıkıysa assınlar, diyeceğim de illa ki köşe başı bir yere asmaya çalışan çıkar o pkk paçavrasını... Allah'tan 2015'ten beri hem TSK hem Emniyet hem de MİT çok mücadele ediyor tüm Doğu'da ve sınır ötesinde. Yoksa 2015 öncesi ülke ateş hattına dönerdi. Kalplerinde ve zihinlerinde ihanet düşüncülerini İstediklerini düşünsünler. Eyleme dökemedikleri için içlerindeki fesatlık büyür. O fesatlıkta eyleme dönüşünce gereken cevabı ya hapiste ya da değersiz canlarından olarak alırlar. Türkiye kararlı bunların kökü kazınacak. Başka çare yok. İSterlerse cehenneme kaçsınlar.
Soran1 yılAllah korusun 2015 öncesinden ama o çocuğun saçma düşünceleri varya kafayı yedirtti bana gerilla masumdur pkk haklı bir davadır demekten bıkmadı. neden sürekli ihanet düşüncesindeler anlamıyorum daha bugün öğle saatlerin de 15 terörist etkisiz hale getirildi bunu o çocuğa söylediğimde bana inanma gerilla her gün bir o kadar öldürüyor devlet gizliyor dedi kafayı yedim o an kendilerini inanılmaz güçlü zannediyorlar galiba. ama oysaki mağaradan çıkmaya korkan fareler gibiler. ona liderinizi içeri tıktık devletin gücü bu işte dediğimde o içerde ama biz dışardayız dedi
Soran1 yılSence bunları babama göstersem işlem başlatır mı yani yapmalımıyım sence
Soran1 yılBabam asker ama çok tanıdığı polis arkadaşı var
- 1 yıl
Savaşta en önemli şey moraldir. Bu aciz ve zavallı yaratıklar kendilerine söylenene yalanlara o kadar inanmışlar ki artık bu yolla kendilerine moral sağlayıp, karşısındakini de kışkırtmaya ve moralini bozmaya çalışıyor. Türk askeri ve şuanda MİT Türkiye'yi geçti. Artık Irak ve Suriye'de avlıyor onun sahiplerini haberi yok. Aslında bu teröristler kördür ve sağırdırlar. Gerçekleri görmek istemezler ve duymak istemezler. Kaybedecekler. Başka yol yok.
Soran1 yılSence bu ahlaksızı şikayet etmelimiyim
Soran1 yılAh bu sempatizanlar yok mu üniversite de devletin yurdun da kalıp yüzsüz gibi apo benim liderimdir diyen insanlar gördüm bu ne yüzsüzlük devletin yurdundasın ve inanırmısın o da mardinliydi 😆
Soran1 yılDevletin her şeyinden yararlanırlar ama ilk fırsatta devlete askere polise karşı nefret söylemlerinden geri kalmazlar
- 1 yıl
CİMER üzerinden fotoğrafları da ekleyip şikayet edebilirsin. Gerisi ile adli makamlar ilgilenir. Maalesef biliyorum devlet yurdundaki bu durumları. Burdur KYK'da da 3,5 yıl kaldım. 2013'te orada da karşılaştık bunlarla. Ama tabi o zamanlar çözüm süreci denen illet vardı ve dokunulmuyordu bunlara. En azından asker, polis ve adli makamlar dokunamıyordu maalesef. Derken bunlar 9-10 kişilik grup. Bir kaç tane de kız vardı. Bunlar bir konserde olay çıkardılar. Bir öğrenciyi fena halde hırpalamışlar. Yurt olarak öyle çıldırdık ki bunları yakalayıp neredeyse parça parça edip öldürecektik. O zaman ki çözüm süreci muhabbeti sağolsun polis acilen gelip ekip otobüsleri ile bunları emir gereği kaçırmak zorunda kaldı. Gerçi bizim de elimiz bunların pis kanına bulanacaktı o öfkeyle. Zaten şehit haberleri geliyordu, bir yandan da ellerini kollarını sallayıp teröre destek propagandası yapmaları üstüne üstlük bulduklarını hırpalamaları da eklenince canlarından olacaktı cehennem olasıcalar. Köpek sürüsü gibi gezerler, zerre cesaretleri yoktur. Bu sitede bile denk gelirsin.
Soran1 yılEvet bu sitede de denk geldim zavallılar yemin ederim tek bir dayanakları yok ellerin de hiç bir şeyleri yok ama büyük bir üstünlük göstergesi peşindeler benim asla kürtlerle derdim yok benim çok kürt arkadaşım var hepsi de vatansever insanlar hatta bir kaçı babamın arkadaşının çocukları yani onlarda asker çocukları senin kürtlere karşı bir tepkin var mı bilmiyorum ama olmadığını düşünüyorum çünkü baya düşüncelisin herkesi bir tutmuyorsun ben mardinlileri bir tutunca uyardıysan sen öyle değilsindir diye düşünüyorum umarım bir an önce bu farelerin soyu biter de kurtuluruz bu pisliklerde
Soran1 yılBu kadar kürt asıllı asker varken bu insana benzemeyen varlıklar nasıl ürüyor anlamıyorum
- 1 yıl
Mecbur kurtulacağız bu şeytanlardan. Çünkü başka çare yok. Şöyle söyleyim benim sorunum hangi milletten olursa olsun benim ülkeme içte veya dışta ihanet edenler ve düşman olanlar ile. Bir de Yahudileri sevmem. İnançları, ideolojileri, teröre destek vermeleri, yeryüzünde her türlü bozguculuğu çıkarmaları ve kan dökmeleri nedeni ile. Yoksa kimse ile bir derdim yok. Bu vatana, devlete ve millete ihanet etmeyen her Kürt, Arap, Ermeni ve diğer uluslar Türklerle eşit haklara sahiptir. Hiçbiri arasında ayrımcılık yapmam.
Soran1 yılKesinlikle bende sizin gibi düşünüyorum. Bu kansızları yollasak ırak özerk bölgeye ülke istenilen refaha ulaşır
- 1 yıl
Hainler ve şeytanlar ama Irak'a gidecek kadar akılsız değiler henüz. Irak'a gidince Türkiye'nin gösterdiği merhameti orada asla görmeyeceklerini çok hem de çok iyi biliyorlar. Az önce devletin imkanlarından yararlandıklarından söz ediyordunuz ya? Orada öyle bir imkan yok yararlanacakları. Çünkü herkesin ya maşası olacaklar ya da geberip gidecekler. Bunu iyi biliyorlar.
Soran1 yılO yüzden bu güzelim ülkeyi berbat ediyorlar. size bu konudan bağımsız bir şey sormak istiyorum hiç urfada kaldınız mı bir arkadaş var da onun hakkında ona sormaya çekindiğim bir şeyi sormak istiyorum
Soran1 yılİnsanları hakkında bilgin var mı ya da tanıdığın biri filan
Soran1 yılYa benim uzun süredir konuştuğum çocuk urfalı ve kendisi de ailesi de tam senin anlattığın gibi umarım huyu değişmez azıcık baskıcı oluyorlar ama olsun. çünkü böyle mükemmel biri
Soran1 yılYani sosyal medyada çok yobaz gösteriyorlar ama o hiç öyle değil ailesi de asla değil
Soran1 yılİnsanların asla adım atmadığı bir yer için bu kadar emin konuşmaları çok cahilce geliyor
- 1 yıl
Ülkede fitne-fesatlık çıkarmaya çalışan çok kişi var. Herkes interneti ve sosyal medyayı düzgün ve dürüstçe kullanmıyor, kullanmakta istemiyor. Aynen öyle hiç adım bile atmadığı yerler hakkında bol bol kafadan sallıyorlar. Doğuda da var batıda da var. Doğudaki insanlardan bazısı İzmirli bir insan için "İzmirliler ahlaksızdır" diyebilirken batıdaki bazı insanlardan da "Urfalılar yobazdır" diyenler çıkabiliyor. Belki istemeseler bile bu yaptıkları fitne-fesatlık çıkarmaktadır.
Soran1 yılBu tiplere bunu anlatamazsın hepsi genelde laf anlamaz sadece kendi bildiklerini okurlar benim şuana kadar tanıdığım tüm urfalılar çok iyiydi mükemmel derece de ahlaklı kültürlğ insanlardı ama bizim ülke de genelleme yapmak normal bir şey haline geldi herkesin asla tanımadığı insanlar hakkında fikri var ne garip
- 1 yıl
Düşüncesizce hareket ediyorlar. Bu da çeşitli fitnelerin çıkmasına sebep olabilir. Mesela ülkede Kürt sorunu 2009'da tamamen sona ermişken hâlâ soydaşlarım olan Türkler'den Kürtlerin hepsini feci şekilde aşağılayanlar var. Aşağıladığı adam da eğer akıllı değilse sözde Türk-Kürt tartışması ortaya çıkıyor ve büyüyor mesele. Örnekleri çok bunun.
Soran1 yılKesinlikle böyle olaylar çok fazla. eğitim seviyesi düşük bir ülkede sıradışı bir olay değil. eğitmli olan da genelde nedense görgüsüz oluyor anlamadım gitti her şeye üstten bakan tiplere dönüşüyorlar
- 1 yıl
Okumuş cahillerden söz ediyorsan onlar öyle tabi. Entellektüelmiş gibi görünme çabalarından dolayı mantıksızca herşeyi yapıyorlar ve konuşuyorlar. Sebep? Entellektüelmiş gibi görünme, marjinalmiş gibi görünme, daha havalı görünme. Ancak gerçekte yaptıkları şey sadece kendilerini küçük düşürmektir ki çoğu düşüncesizliğe devam eder.
Soran1 yılVe ben bu düşüncesiz insanların asla düzeleceğine inanmıyorum maalesef
Soran1 yılBu kadar fazla olmaları korkutucu gerçekten ama umarım dediğin gibi olur
Soran1 yılBakıyorum sosyal medya da herkes aynı düşünce de biz ülkecek bir kalıba ne zaman girdik herkes önyargılı
Konya trabzon urfa kayseri adana bilmem kim kim yobaz
İşte tüm kürtler terörist
Müslümanlar gerici (kendi halinde olanlardan bahsediyorum) tarikatçı filan değil yani
Egeliler modern
Antepliler pasaklı
Sosyal medyada ki insanların büyük bir orani böyle
Soran1 yılYazdığım hiç bir yeri görmemiş insanlar hak veriyor böyle yargılara
Soran1 yılBatılı olmayanı gerici gören bir millete dönüşüyoruz iflah olmayız
- 1 yıl
Sosyal medyada çoğu insan boş ve gereksiz konuşuyor ne yazık ki. Çünkü sanal bir ortam olduğu için çoğu insan kendisini rahat ve herşeyi söyleyebileceğine inanıyor. Ama TCK'ya göre bu yaptıkları "Halkı kin ve Düşmanlığa Tahrik ve Aşağıla Suçu"dur. Öte yandan o kadar çoklar ki adli makamlar nasıl bunlarla mücadele edebiliyor hiç bilmiyorum.
Soran1 yılZaten bunu diyenler bir konyalının bir urfalının bir anteplinin karşısın da bunu diyemez ikimizde biliyoruz sadece sanaldan yapmaya cesaret edebilirler
- 1 yıl
KEsinlikle öyle. Sanal ortamdaki rahatlığın verdiği geçici bir güven hissi. Ama gerçek hayatta asla cesaret edip yapamayacakları şeyler. İnsanların çoğu böyle. Kendi bildiklerini okumakta ısrarlılar. Ayıracak çokça zamanın varsa uğraşabilirsin. Ama değmez diyorsan gerçekten de haklısın, uğraşmaya bile değmiyor birçoğu. Yapacak bir şey yok. KEndi seçimleri. Lakin keşke başkalarını da kendi saçmalıklarına teşvik etmeseler.
Soran1 yılÇok büyük bir teşvik sorunu var tabiri caiz aptal çok olduğu için inanlarda çok fazla oluyor ama uğraşmıyorum genel de
- 1 yıl
Delinin biri kuyuya taş attığında ne yazık ki 40 akıllıda peşinden gider. En iyisi. Çünkü zaten öncelikle insan kendisinden sorumludur. O kadar çoklar ki ne kadar mücadele etsen de yoruyorlar, zaman kaybettiriyorlar. Ama öteki türlü de insan meydanı bunlara boş bırakmakta istemiyor. En azından içine sinmiyor insanın.
Soran1 yılBizim hibi düşünenler ne kadar olsa da onların sayısı daha çok bundan eminim zaten bunları sadece sosyal medyada yaparlar normal hayatta yapamayacakları şeyler o yüzden kasmamak gerek
- 1 yıl
Ben de öyle düşünüyordum. Ama inan senin benim gibi düşünenler normalde daha fazla. Sadece insanların çoğu takip edecekleri şeylere ihtiyaç duyarlar. Bu bir ideoloji olabilir, bir fikir olabilir. Çünkü saçma da bile olsa yol gösterici olduğunu düşündüğü şeylerin ardından gider insan. Gitmek için de sebepleri vardır. Kimisi entellektüelmiş gibi görünmek ister, kimisi kibrini ve egosunu yüceltmek ister, kimisi yanlış olduğunu bilmez geçmişte acılar yaşamıştır o yüzden gitmek ister vs. Bu şey gibi, bir koyun sürüsü vardır (siyasi amaçlı söylemiyorum) bir de çoban. Çoban kötü de olsa iyi de olsa yol gösterir ve koyunlar takip eder. Ama insanın koyundan farkı iyi ile kötüyü ayırt edecek kapasiteye sahip olmasıdır. Keşke herkes o kapasiteyi kullansa... Dediğin gibi kasmaya gerek yok. Herkesin kendi tercihi ve herkes yaptığı tercihin sonucu er ya da geç görecektir.
Soran1 yılBizim gibi düşünenlerin çok olması ne güzel. Zaten bir çoğunun böyle davranmasının en büyük sebebi topluma ayak uydurmak kafa yapısı gelişmemiş çoğunun ergen insanlar olduğunu düşünüyorum. Mesela bu ülke de en çok algıya maruz kalan il konya konyaya gittiğim de herkes o kadar iyiydi ki o kadar cana yakın misafirperver insanlarla karşılaştım ki bir kere daha önyargıyla gitmediğim için sevindim ama sorsan sokakta konya nasıl bir yer diye çoğu yobaz der alakası yoktu sadece biraz hafiften muhafazakar bir toplumlar o kadar mesela aynısı urfa için de geçerli urfa da genel itibariyle hafiften muhafazakar bir toplum şort giydim bakış atan bile olmadı herkes çok saygılıydı urfa da ne yalan söyliyeyim sosyal medyada lanse edilen hiç bir şeyi iki şehirde de yaşamadım çokta güzel gezdim yalan söyledikleri ve dediğin gibi entellektüelmiş gibi görünme çabaları yüzünden iki güzelim şehri kötü anlatıyorlar hani bize uygun yerler değil biz daha elit insanlarız algısını yaratmaya çalışıyorlar tolumda. Toplumda ki kendini bilmez iki kitap okumamış insanlar da öyle zannediyor
- 1 yıl
Bazı insanlar vardır ne kadar okursa okusun sırf kibirleri ve egoları yüzünden cahil kalmaya devam ediyor ki böyle saçmalıkları yayabiliyor. Havlayan köpek üstüne gidersen veya hiç hesaba almazsan bir süre sonra nasılsa susar. Bu tür insanlar da böyle. Ya heap alınmadıklarında ya da tepki ile karşılaştıklarında susarlar. Toplum ne kadar bilinçli olursa bu tür insanların da sayısı o kadar az olur. Yine de kendi tercihleri. Tabi sonucuna katlanmak şartıyla...
Soran1 yılBen bu insanlara tepkili olan çok kişi tanıyorum. bu tavırları sergilediklerinde çok fazla tepkiyle karşılaşıyorlar ama asla akıllanmıyorlar hep kendi bildiklerini doğru zannediyorlar
Soran1 yılAmin inşallah 🙏
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
1Cevap
1 yılAskerlere dil uzatanın dili kopsun inşallah ya doğuda yaşıyorum ve terör örgütüne hiç bir şekilde destek vermiyorum
14 Yorumla
Soran1 yılHelal olsun be tıpkı annem gibi annemde öyle kürt ama asla desteklemez siz nerelisiniz acaba
- 1 yıl
Doğuda yaşıyorum bunu bil yeter 😌
Soran1 yılTamamdır sorun değil 🙂
- 1 yıl
😌😌
Gizli Üye(45 üstü)1 yılDoğuda belediye seçimlerini kazanan illere bakarsanız belli oluyor vatan hainleri
110 Yorumla
Soran1 yılMardinin tamamını aldı 🤢
Soran1 yılİlçelerinin hepsi o partide
Cevap sahibi1 yılBebim kuzenim orada görev yapıyor rütbeli doğrudur
Soran1 yılKuzenin belki anlatmiştır turiste çok iyiler ama askere düşman gibiler biz mardindeyken korkardık
Cevap sahibi1 yılŞimdi nerdesiniz
Soran1 yılEdirne
Cevap sahibi1 yılOralar sakindir
Cevap sahibi1 yılDiğer kuzenimde hakkaride görev yapıyor Allah yardımcıları olsun
Cevap sahibi1 yılRabbim askerimizi polisinizi korusun
Soran1 yılAmin inşallah hiç bir şey olmaz ama mardindeki kuzenine gerçekten Allah yardım etsin insanlarından çok hain çıkıyor
1 yılDiyarbakır da çok var
010 Yorumla
Soran1 yılorada da yaşadım asla mardin kadar olamaz ama diyarbakırda da çok var haklısın
- 1 yıl
En iyisi orayı komple haritadan silelim
Soran1 yılYok ya antep urfa malatya erzurum vatansever oluyor onlara karışmayalım ☺️
Soran1 yılDiğerlerini tsk ne yapıyorsa yapsın
- 1 yıl
Haritayı güncellemek lazım hatta orada olanları vatandaşlıktan çıkaralım
Soran1 yılAynen öyle benim için kültürel farklılık sorun değil ama hainlik edeni göndermek lazım
- 1 yıl
Hatta onların elektrik yol su keseceksin Orayı da kendi haline bırakıcaksın onları da bu tarafa almayacaksın yesinler birbirlerini
Soran1 yılAma ordaki vatanseverleri çıkarıp yapacaksın gerisi umrum da değil benim annemde kürt ama vatanı için ölür annem kocasını bile asker seçmiş 😆 böylelerini çıkarıp yapmak lazım
- 1 yıl
Kürt kızları nı da ayrı şekilde kullanmak lazım 😂😂☺️
Soran1 yılYok o kadarı bize yakışmaz be
1 yılNoldu dağa mı kaçacaksın hshshsh
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer