Neden saçma şeyleri yazmakta ısrarcısınız?

O kadar saçma sorular okuyorum ki aklım dimağım almıyor. Tamam yaş skalası düşük olabilir belki ama ne bileyim garip garip muhabbetler çok fazla. Doğru düzgün sohbet edebilen var mı burada cidden? Ciddi arkadaş edinen harun abisiz bir ortam yok mu?
Neden saçma şeyleri yazmakta ısrarcısınız?
Cevapla