Dün bana zengin olduğum için benlesin dedi ayrılmak istedim özür diledi yalvardı hediye almış yinedee konuşmuyorum
Aklından ne geçiyor ben hiç parasını yemedim gerçekten amacı ne?
Aklından ne geçiyor ben hiç parasını yemedim gerçekten amacı ne?
Bu ne yüzsüzlük edepsizlik sana sadece şunu diyicem bir insan neyse odur değişceğini aklından bile geçirme bide bunu dedikten sonra ondan bir şey alır mısın bri daha hiç sanmam sanki onun parasına muhtaçsın ne cins insanlar var ya kusura bakma ama eğer ki canım değilsen hayatından tamamen çıkarırsın
Çıkardım zaten yalvarıyor sadece amacıni merak ettim
Bugüne kadar ondan hiçbir hediye bile kabul etmedim neden böyle bir şey söyledi anlamıyorum çok kırıldım
Ben hep kendi paramı kendim kazandım kimsenin parasında gözüm yok
Ona kamicm zaten
Ama kalbim çok kırıldi
Hiç böyle biri değildi beklemediğim bir patlama oldu
Çok saşgınım bidaha yüzüne bile bakmıyacağım
Cevap
2Cevap
Ahah parasi icjn onunlasindogru
Değilim ayrıldım zaten
Zengin degil bence o
Arabası var herşeyi var
Daha 20 yaşında, Napmaya çalışıyor peki?
Babası çok zengin oda onun yanında çalışıyor
En iyisi bu
test ediyor devam et
Nasıl yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?