Kızlarla iyi anlaşamıyorum. Girdiğim ortamlarda kimse beni kaleye almıyor. Ve hep dışlanıyorum. ?

Staja başladığım yerdeki tüm herkes özel de okumuş babadan zengin kişiler. Ben bir azimle stajımı devam ettiricektim ancak kimse beni kaleye almıyor. Kızlar küçük yaşta kursa gitmişler çok şey biliyorlar takım lideri bile bir şey sorduğumda beni terlsliyor. Bende danismayla konuştum o da herkese beni yalnız birakmamalari gerektiğini söylemiş herkes bütün gün benim ismimle hitap etti ama çok yapmacık oldukları için kimsenin suratına bakmıyorum.

Kızlarla iyi anlaşamıyorum. Girdiğim ortamlarda kimse beni kaleye almıyor. Ve hep dışlanıyorum. ?
Cevapla