Cevaplarsanız cok seviniriimm?

Arkadaslar bi çocukla konusuyordum bırbırımızden hoslaniyordukda cokda güzel gidiyordu lakin cocuğun beğendiği şeyler cok uygunsuzdu (açık giyimli kadınlar, pavyon karısı) takip ettiği hesap ise pavyon hesabıydı onunla bu durumu tartıştıgımda ise bana abimin arkadaşının mekanı ondan ediyorum dedi fakat beğendigi şeylerden ötürü buna inanmadım ve konuşmayı bitirdim özür diledi ama beni üzcegini biliyordum ensonda hadi ordan git dedi zaten bazen pişmanlık duyuyorum ama sonra iyi de yaptım diyorum siz ne düşünürdünüz bu durumda konuşmayı keser miydiniz?
Cevaplarsanız cok seviniriimm?
Cevapla