KScanlar k. bayraminda esimle cok kotu tartismistik halen tam duzelemedik bi yardim edin?

KScanlar nikahlandik ama dugunumuz olmadi oncelikle onu belirteyim ve ayri sehirdeyiz gecici sureligine. Bayramda bi yanlis anlasilma yuzunden ben onun erkekligine cok kotu laflar soyledim g. vat vs agir laflar ettim. Agla zirla zorla affettirdim kendimi. Nerdeyse ayrilcakti benden. Simdi konusuyoruz ama eski ilgisi yok gibi bana karsi. Sizce hep boyle mi devam eder yoksa zamanla duzelir mi. Dugun icin maddi sıkıntılar da yasiyor acaba soguk yapmasinin sebebi o da olabilir mi. Bana harclik gonderiyor faturalarimi oduyor halen ama eskisi gibi guzel cumleler kurmuyor. Sizce nasil duzeliriz.

KScanlar k. bayraminda esimle cok kotu tartismistik halen tam duzelemedik bi yardim edin?
Cevapla