Oyyy oyy kurbanda kavurma olmadan olurmu ya soyle etler bolunur ayriatirilirkwn kesip kara etten sakatat la kavurucan miss misss sabah Allahin izniyle. Ellerime saglik diyecwgim insallah🤩🤩🤩
Bence Kurban Bayramı'nın olmazsa olmazı kesinlikle kavurma. Hatta kurban eti geldikten sonra yapılan kavurmayı yiyince "İşte benim için bayram şimdi başladı." diyorum ben.😂
Kime sorsam kesmiyor ortada kavurma yok ama kurban bayramı. İnsanların nasıl alım gücü boşaltıldıysa , devlet nasıl ceplerini boşalttıysa kendi vatandaşının kimse kurban kesemiyor 😪😡
Bayram değil ki benim için. Evde kurban eti yoksa bu demektir ki kurban bayramı değildir. Bayram kutluyunca insanlar garip geliyor %85'i bir keçi kesebilicek maddi gücü yokken bayram kutlamayı anlamlı buluyolar.😪 Bu kadar koyun bir milleti arasan aynı ülkede topluyamazsın.
Kavurma değil bence yaşin büyükse " evlilik ne zaman torunumm? " Diyen buyukler ya da "karnen nasil geldi yavrucağimiz " diyen büyükler. Bayramda el öpmeye, bayramlasmaya gittiğinizde bu sözlerle karşilaşabilirsiniz. 😄😄 Tabi kavurma ilk onda ona laf yok.
Kurban bayramının olmazsa olmazı ya da diğer bayramların olmazsa olmazı birlik beraberlik ve küslük olmamasıdır aynı zamanda kurban keserek et yiyemeyen insanları ete doyurmaktır