Ya biz 1 senedir evliyiz.. görümcemde bir senedir evli bizimle siddik yarisinda.. ama biz hic orali olmuyoruz hatta konusmkyoruz gerektigi zamanlar konusiyoruz.. gercekten ruh hastasi kendi ailesi tabiki kayinvalidem haric herkes kabulleniyor..
görpmcem menfaati olunca kopa kopa esimi ariyor sunu bunu yap.. esim artik sinir oldu cünkü bana hem kötp davraniyor hem esimi kullaniyor.. esimde artik benimle ve karimla böyle davranamasin kendine gel dedi.. kayinvalidem hemen taraf tuttu.. memlekten geldi kayinvalidem kesinlikle bize gelmedi.. kizinda kaliyor ama bizi kizina cagriyor esim kabul etmedi.. sirf gitmedik diye ve yine görümcem bizdne birsey istedi esim yok dedi diye.. bizimle konusmiyor kayinvalidem telefonlara cikmiyor yarin geri dönecek memlekete nasil bayramlasalom.. arasak cikmaz zaten.. sasirdik kaldik evlaT ayirimi yapiyor.. sirf kizi üzülmesin diye..
görümcem zaten esi gibi cimri para gidecek diye geberiyorlar.. ama biz birsey alsak yapsak hemen aynisini yapiyorlar konusmadimiz halde.. esimi ariyor nispet yaparmis gibi..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer