Yarin bayram kayinvalidem taraf tuttugu icin konusmiyor bizimle?

Ya biz 1 senedir evliyiz.. görümcemde bir senedir evli bizimle siddik yarisinda.. ama biz hic orali olmuyoruz hatta konusmkyoruz gerektigi zamanlar konusiyoruz.. gercekten ruh hastasi kendi ailesi tabiki kayinvalidem haric herkes kabulleniyor..

görpmcem menfaati olunca kopa kopa esimi ariyor sunu bunu yap.. esim artik sinir oldu cünkü bana hem kötp davraniyor hem esimi kullaniyor.. esimde artik benimle ve karimla böyle davranamasin kendine gel dedi.. kayinvalidem hemen taraf tuttu.. memlekten geldi kayinvalidem kesinlikle bize gelmedi.. kizinda kaliyor ama bizi kizina cagriyor esim kabul etmedi.. sirf gitmedik diye ve yine görümcem bizdne birsey istedi esim yok dedi diye.. bizimle konusmiyor kayinvalidem telefonlara cikmiyor yarin geri dönecek memlekete nasil bayramlasalom.. arasak cikmaz zaten.. sasirdik kaldik evlaT ayirimi yapiyor.. sirf kizi üzülmesin diye..

görümcem zaten esi gibi cimri para gidecek diye geberiyorlar.. ama biz birsey alsak yapsak hemen aynisini yapiyorlar konusmadimiz halde.. esimi ariyor nispet yaparmis gibi..

Yarin bayram kayinvalidem taraf tuttugu icin konusmiyor bizimle?
Cevapla