Aglayarak Allshi anmak kalbimde imanin yeserdigine umut mu?

tek yerine getirdigim sey kapslilik (kizim hesap yanlislikla erkek) cok vicdan azabim var uzun zamandir Allahi bile anmadim benzetme yanlis olmasin ama uzun zamandir ugramadigim evin kapisini tiklattim gibi hossediyorum zihnimde sanki oyle bi yere ugradim uzuluyorum kendime din icin bazi seyler gec gibi geliyor erteliyorum oyle kaliyor

Aglayarak Allshi anmak kalbimde imanin yeserdigine umut mu?
Cevapla