Yolda yürürken erkek topluluğu varsa önlerinden geçmiyorum tuhaf mi?

Arkadaşım da bana şaşırarak tepkisini gösteriyor bana 😁 değer kaldırima geçiyorum neden ortalarından geçeyim ki ! Ben biraz korkuyorum da ne olur olmazz diye tedbirimi alıyorum hem insanları rahatsız etmek istemiyorum.

Yolda yürürken erkek topluluğu varsa önlerinden geçmiyorum tuhaf mi?
Cevapla