Erkekler trafikte çok kibar değiller mi yeşil ışıkta geçiyom duruyor geçiş hakkına öncelik veriyor bizden korkuyolar mı yoksa😅?

Erkekler trafikte çok kibar değiller mi yeşil ışıkta geçiyom duruyor geçiş hakkına öncelik veriyor bizden korkuyolar mı yoksa😅?
Cevapla