Yolda yürürken sanki erkekler kalçama bakıyor gibi geliyor, bana mı öyle geliyor acaba, özelikle tayt giyince?

Yolda yürürken sanki erkekler kalçama bakıyor gibi geliyor, bana mı öyle geliyor acaba, özelikle tayt giyince?
Cevapla