Siz ne yapardiniz? Bir karar vermem gerek ve detay gore lutfen oylar misiniz?

Esimle biz ayrildik. cocuguyla en azindan ilgileniyordu. Ama artik durum degisti. Cocugunu ne ariyor ne soruyor, cok cok nadiren mesaj atiyor ve cocugum uzuluyor. Buna sebep olan da haytin giren kadin. Eski esimle konusmy clistim ama beni engelledi. Ailesine ulasmaya cabaldim, beni her yerden engellediler. Onlar ogullari ne derse oyle hareket ederler. Size sorum, ben bu kadin madem benim cocuguml babasinin bagini koprttirmya cabaliyor, cocugumu uzuyor, ben de onun cocuguyla ugrasayim mi? Benim cocugumla yakin yastA cocugu var ilk esinden. Yapcgim da şu, o kadinin cocugunu cocuk esirgemeye bildirmek. Biz yurtdisinda ysiyoruz, bunu bildirirsem cocuk esirgeme dava aciyor ve arstiriyor. yani kadin epey ugrasir... Eger iyi anneyse zten almazlr cocugu ama kadina ugrsmamssi icin goz dgi olur

Siz ne yapardiniz? Bir karar vermem gerek ve detay gore lutfen oylar misiniz?
Cevapla