Erkegin Sakalı Mübarek olurken Kadının Saçı neden kapatılsın denir?

Neden kadına miras az ya da hiç verilmez. Neden tek erkegin şahitligi iki kadinın şahitliği ne eş deger. Neden eski dönemde cariye vardı (köle). Neden kadın kocasına hizmet etmeli denir. Sizce islamda kadının degeri var mı?
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar varsa cevabiniz yazın boş boş yorum yapmayın. Bemu benim fikrim yanlis diyorsan kendi fikrini yaz
Erkegin Sakalı Mübarek olurken Kadının Saçı neden kapatılsın denir?
Cevapla