Detaydaki gibi olsa durumun napardın? hayattan memnun musunuz? soru detayda? 28 yaşında olmak ve?

28 Yaşındayım. İs Sahibi Değilim. Ameleligi ve işçi Olmayı Sevmiyorum. Bu Son Yıllar Şaka Gibi. 1 Dolmuş 30 Lira🤣. Bı Tane Erkek Arkadaşım Dostum Kardeşim Yok. Aynı Keza Bı Tane Kız Yok Arkadaşim. Tipimde İyi. Boyum 1.90 Hayatta Tek Fırt Sigara İçmedim Daha. Akraba makraba yok. Kendi ailem var sözde ama yoklar benim için. Kendimi çok ama çok seviyorum fazlasıyla. Kendime saygım sevgim sonsuz. Her tarafıyla pslik bu coğrafya. Ama ruhumun k. izligini vermeyecem😄😎 başkası olsa sigara içer uyuşturucu kullanır. İntihar eder. Ama ben bunları da yapmayacam. Kendimi seviyorum çünkü. İki tane bankadan 300 bin aldım toplamda kart ve kredi. Ödemeyecem onlarıda😄🤣 yaş gidiyor boşa nefes akşamda inceldigi yerden kopsun.

Detaydaki gibi olsa durumun napardın? hayattan memnun musunuz? soru detayda? 28 yaşında olmak ve?
Cevapla