Mesaj atınca ağlayacaksanız niye açık bırakıyorsunuz?
He mesaj kutusunu açık bırakmışlar, bir de atınca da ağlamışlar. Kutusunu açık bırakmasalar hani kimse atamaz.

Mesaj atınca ağlayacaksanız niye açık bırakıyorsunuz?
He mesaj kutusunu açık bırakmışlar, bir de atınca da ağlamışlar. Kutusunu açık bırakmasalar hani kimse atamaz.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
mesaj kutusu açık demek bir kıza sulanmak kötü şeyler yazma hakkını vermesz
Mesaj kutum açık ağlamıyorum kimsenin attığı mesaja bakmıyorum
Niye açık madem bakmıyorsun?
Bu nedeni yok öylesine
Bi****
Bence sen mesajları okuyorsun. Meraklıdır kızlar :)
Yok be inan ki okumuyorum direk siliyorum gelen mesajları
Uğraşma o zaman kapat direkt?
Kapatıp açıyorum arada 😅
Şey aslında burada birkaç üye var mesaj atmak istiyorum ama atmıyorum içimden mesaj atsın mesaj atsın diyorum bom bir de bakıyorum o kişiler mesaj atmış biraz da bundan dolayı açık bırakıyorum
Hee onlarla sevişmek istiyosun anladım:)
Ne sevişmesi anam ben kimseyle sevişmem
Buradaki lerle bir şey yapmam ben
O zaman niye mesaj atmalarını istiyosun? Sevişmeyecegin biriyle niye konuşmak isteyesin?
Orası da bana kalsın
Çünkü haklıyım :)
He he haklısın kafanda kur dur ama yanlış düşünce 😉
Aksini niye söylemiyorsun madem?
Hoşlandığın için tanımak istiyorsun. İnsan hoşlandığı ile sevişmek ister. Sonucta benim dediğime gelir
Mesaj kutum açık diye birine sulanacak sevişecek değilim değil mi
Orası öyle. Ben sonucun oraya varacağını söylüyorum sadece. Biriyle tanıştın ve sevgili oldun diyelim ve evliliğe gitti sonuçta sevişmeyecek misin
Orası öyle de o raddeye varmam
Hoşlanmanin altında bu yatar bundan bahsediyorum
Biliyoruz o kadarını ya safız mafız da bu kadarını da biliyorum 😅😅
Hem mesaj atmasını istediğin kişileri takip etmen yeterli, niye mesaj kutunu boşuna meşgul ettiriyorsun ki?
Ayrıca sana gerçekten mesaj atmak isteyen biri, mesaj kutunun açık olduğunu farkederse atmaz
Atmasın atmıyor zaten sjjsjs
Kapat o zaman kutunu ve onu takibe al :)
Takibe almıştım zaten az önce çıktık takipten
Kesin bu yüzden çıkmış. Herkese açık diyedir
Nereden biliyorsun bunu la
Tahmin
Açık bulduğuma penisimin fotosunu atarım