Mesaj kutunuzu açık bırakıyorsunuz, mesaj atınca da ağlıyorsunuz?

Mesaj atınca ağlayacaksanız niye açık bırakıyorsunuz?

He mesaj kutusunu açık bırakmışlar, bir de atınca da ağlamışlar. Kutusunu açık bırakmasalar hani kimse atamaz.

Mesaj kutunuzu açık bırakıyorsunuz, mesaj atınca da ağlıyorsunuz?
Mesaj kutunuzu açık bırakıyorsunuz, mesaj atınca da ağlıyorsunuz?
Cevapla