Gelen mesajın sonunda nokta olunca siz de geriliyor musunuz?

Psikopatça bence ya bi dehşete kapılıyorum 😆 Sanki bir şeyler olmuş gibi geliyor. Sinirlenmiş falan gibi.
Gelen mesajın sonunda nokta olunca siz de geriliyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Gelen mesajın sonunda nokta olunca siz de geriliyor musunuz?
Cevapla