ben LGBT+li biri olduğum için sordum..))
Desteklerim ve Saygı duyarım çünki onlarda bir insan.
Homofobik im LGBT+ sevmem iğrenirim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ben LGBT+li biri olduğum için sordum..))
Şu ankete bak.. Lgbt bireyi bir kadın olarak kesinlikle bu anketi kırıcı olarak buluyorum. Sırf lgbt bireyi olduğum için insanlar benden iğrenecek mi yani? Oysa ki ben kendimi nazik ve iyi bir insan olarak yetiştirdim. Eminim benim gibi olan çok fazla lgbt bireyi vardır.
Cevap
7Cevap
desteklemiyorum, homofobik de değilim. benden uzak dursunlar yeter
Eşcinsel olmak farklı, LGBT’yi desteklemek farklı. LGBT’yi desteklemiyorum, eşcinsellikse daha farklı bir mevzu
Ne desteklerim ne karşıyım, beni bağlamaz.
Desteklemiyorum ama homofobikte değilim
Desteklemiyorum. İğreniyorum
desteklemem ama saygı duyarım
Desteklerim
Biseksuelim ben
Hayır
Desteklemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?