Taksiye falan binerse direkt eve getirmesin bir süre fazla insanla konuşmasın evde sanki başkası da var gibi davransın. Bir süre en azından 3 4 ay kimseye tek yaşadığından bahsetmesin evine arkadas diye kimseyi almasın. Bir de yanında biber gazı vs bulundursun evde ya da çantasında. Başka soracak bir şeyi olursa ben yardımcı olurum
1
8 Yorumla
Soran
1 yıl
Olur teşekkür ederim
Şahsen ben de senin dediğin gibi en azından yerleşene kadar tek kalmasını istemiyorum ama maalesef işler vs derken peşine gidilmiyor insanları çözmesi lazım bunu hata yaparak yasamasını istemem
Yok ya tanıdığı kimse yok ayrı bir şehire gidecek başta yalnız kalmada dediğin gibi evde tek olduğunu bencede soylememeli koyu niyetli insan çok maalesef ki
İlk aşamada tek olsun da biri var gibi davransın dışarıya karşı. Alışana kadar belki annesi falan gelir yanına 1 2 hafta kalır. Yanına şimdi saçma sapan birini alırsa çıkaramaz da
Aynen şimdilik tek çıkacak küçük bir ev buluruz diye düşünüyoruz şahsen ondan sonra normal tanışır ev arkadaşı olur ama benimde aynı düşüncem belli süre kimseyi alamamalı insanları tanımalı yoksa iş ev sorun değil
Şu an için sorun yok kendi çalışacağı için kira vs dert etmez küçük bir ev buluruz diye düşünüyorum ilerde olursa ev arkadaşı olsun ama en azından 1 sene kimse ile ev arkadaşı düşüncesine girmesin yani
Taksi olayını şimdi duydum sende onda da haklısın valla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Taksiye falan binerse direkt eve getirmesin bir süre fazla insanla konuşmasın evde sanki başkası da var gibi davransın. Bir süre en azından 3 4 ay kimseye tek yaşadığından bahsetmesin evine arkadas diye kimseyi almasın. Bir de yanında biber gazı vs bulundursun evde ya da çantasında. Başka soracak bir şeyi olursa ben yardımcı olurum
Olur teşekkür ederim
Şahsen ben de senin dediğin gibi en azından yerleşene kadar tek kalmasını istemiyorum ama maalesef işler vs derken peşine gidilmiyor insanları çözmesi lazım bunu hata yaparak yasamasını istemem
İlk aşamada tek olması daha iyi. Daha sonra bildiği biri olursa alır yanına.
Yok ya tanıdığı kimse yok ayrı bir şehire gidecek başta yalnız kalmada dediğin gibi evde tek olduğunu bencede soylememeli koyu niyetli insan çok maalesef ki
İlk aşamada tek olsun da biri var gibi davransın dışarıya karşı. Alışana kadar belki annesi falan gelir yanına 1 2 hafta kalır. Yanına şimdi saçma sapan birini alırsa çıkaramaz da
Aynen şimdilik tek çıkacak küçük bir ev buluruz diye düşünüyoruz şahsen ondan sonra normal tanışır ev arkadaşı olur ama benimde aynı düşüncem belli süre kimseyi alamamalı insanları tanımalı yoksa iş ev sorun değil
Abi olarak erkeklerden özellikle uzak kal diyorum da haksız mıyım?
Kira maddiyat derdi yoksa tamamen de yalnız kalabilir. İnsanlarla yaşamak pek hos değil. Haklısın biraz
Şu an için sorun yok kendi çalışacağı için kira vs dert etmez küçük bir ev buluruz diye düşünüyorum ilerde olursa ev arkadaşı olsun ama en azından 1 sene kimse ile ev arkadaşı düşüncesine girmesin yani
Taksi olayını şimdi duydum sende onda da haklısın valla
Her yüzüne gülümseyeni dost zannetme.
Orası öyle de bunu acı şekilde genelde tecrübe ediyorlar