Kadınsı görünmek mi daha güzeldir çocuksu görünmek mi?

Minyon olmak ya da yaşını genç göstermekten bahsetmiyorum düpedüz çocuk gibi görünmekten bahsediyorum. Yani böyle 30 yaşındaki kadınlar bazen 15 gibi bile gösterebiliyorlar göğüs büyük olmayınca zayıf olunca bol tişörtler ve yüz şekli çocuksu olunca bide giyinmeyi bilmeyince böyle oluyordu. Ben de saçımı boyamadan önce çocuksu görünüyordum. Aşırı zayıftım giyinmeyi bilmiyordum. Yaşımdan genç gösteriyorum ama çocuksu görünmüyorum en azından. Çocuksu göründüğüm zaman inanılmaz mutsuzdum kimse bir insan yerine koymuyordu herkes saygısızlık yapabiliyordu genelde de kendi yaşıtım erkekler beğenmiyordu otobüste bile çocuk sanıp yaşlılara yer verdirmeye çalıştırıyorlardı bundan çok sıkıldım. Ben şu an kadınsı göründüğüm İçin mutluyum. Diğerlerini bilemem. Sizce?

Kadınsı görünmek mi daha güzeldir çocuksu görünmek mi?
Cevapla