Herkesten kaçiyorum hayat cok bos anlamsiz geliyor sevdigim herkesin sevgime layik olmadigini gordum aciklamayi okur musunuz?

Eski neşem yok kimseyle konusmuyorum. Ailemden soğudum. Annem, babam, ablam, kardeşim, abim hepsinden. Bencilliklerinden, ikiyüzlülüklerinden, ayrımcılıklarından ve sorumsuzluklarından. Evde durmuyorum, kimsenin yüzünü görmek istemiyorum. Sabahın köründe çıkıp boş boş oturuyorum, akşama kadar oyalanıyorum. Dün müdürüme ofise gidebilir miyim, evde durmak istemiyorum dedim. Görüldü attı, bir şey yazmadı. İşim, evim, her yer dar geliyor bana. Sevdiğim, değer verdiğim herkes bir hiçmiş. Üzgünüm, yorgunum, mutsuzum.

Herkesten kaçiyorum hayat cok bos anlamsiz geliyor sevdigim herkesin sevgime layik olmadigini gordum aciklamayi okur musunuz?
Cevapla