Uzlaşma davası?

Merhabalar arkadaşlar bir sorum olacaktı ben arabayla giderken yaya kendisi önüme atladı ve ben yavaşladım ve yayaya vurmadan durdum sonra yaya arabamı eliyle itekledi ve hiçbirley olmamasına rağmen doktara gidip rapor aldı karakolda şikayetçı oldu ve şu an uzlaşma aşamasındayız benden 25 bin tl tazminat istedi kabul etmedim süreç nasıl ilerler cevap verirseniz sevinirim 🙏🙏
Uzlaşma davası?
Cevapla