İnstagramda birinden hoşlanıyorum lakin mesaj atmaya çekiniyorum o atar mı diye beklemek en iyisi mi?

Gönderilerini beğenirim genelde hoşlandığım şeyleri paylasiyo ondan dolayı hoşlanmaya başladım sanırım lakin hiç konuşmadık mesaj atmak istemiyorum çünkü ilk mesaj atan kötü izlenim birakiyo sanki yakinda doğum günü var eski storylerinde gördüm sizce msji o gun mu atsam bahaneyle yoksa atmasam mi 🫤

İnstagramda birinden hoşlanıyorum lakin mesaj atmaya çekiniyorum o atar mı diye beklemek en iyisi mi?
Cevapla