Hoşlandığımı mesajla mı yoksa yüz yüze mi itiraf etmeliyim?

Hoslandığım kişiyle bulusacağız ama ondan Hoslandığımı tam olarak bilmiyor, itiraf etmek istiyorum bulusunca mı itiraf edeyim yoksa öncesinde mesajlastığımızda mı? Yüz yüze çok heyecan yapan biriyim
Hoşlandığımı mesajla mı yoksa yüz yüze mi itiraf etmeliyim?
Cevapla