Namaza başlamak, kötü alışkanlıklardan uzaklaşmak istiyorum ama?

Gerçekten namaza başlamayı ibadetimi gerçekleştirmeyi çok istiyorum, sigarayı bırakmaya çalışıyorum bir kaç gündür başarılı devam ediyor. Alkol zaten kullanmıyorum. Ama kapanmak bana çok uzak geliyor. En azından şu anlık. İlerisi ne gösterir bilmiyorum ama şu an kapanmayı istemiyorum ve içimden gelmiyor gerçekten. İbadetimi tam gerçekleştiremeyeceğimi kapanmam gerektiğini söyledi çevremdekiler defalarca namaza başlayıp bıraktım bu yüzden. Ve dış hayatın da etkisi oluyordu elbette, günlük hayatta vs eskiden ve günlük hayatta da pek çok günahım olduğunu biliyorum ama insanların gülmeleri sende imana mı geldin demeleri saçmalama işine gücüne bak sen iyi misin tarzı konuşmaları biraz gerebiliyor beni sanki kötü bir şey yapıyormuşum gibi. Sadece içimi dökmek istedim aslında biraz da. Eğer buraya kadar okuyan varsa çok teşekkür ederim. Derdime ortak ettiysem de özür dilerim.
Namaza başlamak, kötü alışkanlıklardan uzaklaşmak istiyorum ama?
Cevapla