Namaza başladım ama günahları bırakamıyorum?

Arkadaşlar mormalde 5 vakit namaz kılan biri değildim ama ibadetlerimi olduğunca yapmaya çalışırıdm bu yıl ramazan ayında bir adım attım ve namaza başladım lakin ne hikmetse şeytan vesvesesi oldupunu söylüyor annem bazen süreklilik inanaılmaz zor oluyor yapmasam mı kılmasam mı gibi düşüncelerr giriyoruö ve en önemlisi sevgilim var ve onu öptükten sonra namaz kılmaya utanıyorum hatta tövbe etmeye bile utanıyorum sanki iki yüzlüymüşüm gibi ne yapmam gerek arkadaşlar bu his doğru mu nasıl kurtulacam
Namaza başladım ama günahları bırakamıyorum?
Cevapla