Dua etmek, namaz kılmak istiyorum ama günahım çok diye vazgeçiyorum?

Dua etmek, namaz kılmak istiyorum ama günahım çok diye vazgeçiyorum, tövbe tövbe "dalga mı geçiyosun, o kadar günah işle sonra dua et" diyorum içimden... Ne yapmalıyım, sizde de oluyor mu böyle?
Dua etmek, namaz kılmak istiyorum ama günahım çok diye vazgeçiyorum?
Cevapla