Güzelik merkezlerinde maaş azlığı?

Arkadaşlar 18 yaşındayım lazer seanslarima gittiğim sırada eleman aradıklarını konuşuyorlardı bende gelebilirim dedim eleman arıyorsanız tamam dediler ve aylık maaş 4 bin dediler şoka girdim haftada sadece 1 gün tatil onun dışında hep iş ve geç gelen müşteri olursa 7,8 kadar açık bırakıyorlar ofisi ramazan ayında gece saat 10 kadar açıklardi başta öğrenmek için giriyim dedim baktim zorlanıyorum ve maaşı da çok az çıktım ve bu bir değil iki değil sorduğum çalışmak istediğim her güzelik merkezinde aylık en fazla taş cikarsan 6 bin çok saçma geldi bana neden maaşlar bu kadar az ve iş bulamıyorum ne iş yapabilirim

Güzelik merkezlerinde maaş azlığı?
Cevapla