AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
151Cevap
Çok iyi olmuş bence. İki yalancının hazin sonu. Biraz daha uğraş. Belki 20 25 yaş arası, 1.95 boyunda, mavi gözlü, ve kaslı bir tanesi tutar bir gün.
artık burada işim bile olamaz
acı acı konuşmayın ne olur
Hayalindeki erkeği bu kadar büyütürsen kusura bakma sonucu böyle olur maalesef.
Buradan destek almayla iyi olamazsin derdini birine. anlat yuzyuze dertlesin anca oyle gecer acisi
çok anlatıyorum faydası olmuyor, babamla bile oturup konuştum
Yok artıkk intihar mı :) extazy falan mı aldın sen. ölüm bu kadar basit mi? kurtulmuşsun işte sahtekar yalancının birinden sevin bence unut gitsin. zaten istemesende unutmayı 2 3 güne geçeer :)
ya kimisi de diyor ki o senin sahte olduğunu öğrenince kendisinin de sahte olduğunu söylemiş olabilir senden kurtulmak için. Ya odtülü bir genç her gece burada ve benimle niye zaman geçirsin ki? Zaten etrafında tonca kız vardır?
Ikinizde fakesiniz... Kandırılmış kafanin davasını yapmayin
Kimi unutamıyorsun kızım ortada gerçek kimse yok ki?
öyle ama hala şüphe duyuyorum ya o anlattığı kişi ise :) cidden k. bakma benim ruh sağlığım hiç iyi değil
Bak tam hayalimdeki erkek falan diyosun, ne kadar mümkün ki insanın hayal ettiği birini bulup aşık olması öyle sipariş gibi. Bu aşk değil sadece kafandaki modele çok fazla uyan birini bulmuşsun ve bu fikre fazla alışmışsın başka bir şey değil.
ya kimisi de diyor ki o senin sahte olduğunu öğrenince kendisinin de sahte olduğunu söylemiş olabilir senden kurtulmak için. Ya odtülü bir genç her gece burada ve benimle niye zaman geçirsin ki? Zaten etrafında tonca kız vardır?
Bölümü ne bu çocuğun
bilmiyorum ama beyin ana bilim dalından bile diplomam var diyordu :(
Öyle bir ana bilim Dalı olmamasına mı yanayım, bölümü bilmemene mi. Sen okuyor musun okuyorsan ne okuyorsun bu kadar bilinçsiz olacak takılıp inanacak ne yaptın. Eğer beyin ana bilim dalından diplomam var diyorsa o çocuk cidden seni kandırmış, salla unut bırak.
aramıyım mı hiç :( zaten sitede tüm kızlara yavşayan bir tipti
Arama sorma unut gitsin hayır gelmez. Böyle yaparak ilerde yaşayacağın aşkı da tüketiyorsun değmez israf etme kendini.
kazanın , kazana ne dediğini hepimiz biliriz değilmi?
Yüzünü görmediğn, oturup 2 kelam etmediğin insana bu kadar bağlanma
ama her konu hakkında konuştuk, yeri geldi bana akıl verdi, iyiliğimi düşündü her şey bir yalanmış
ikiniz de hatalısınız ve bu sana acı bir ders, ayağa kalk devam et yoluna, bu kadar güçsüz olma
Kaybedenler kaybedenler :) keşke yayın yapsaydık bu gün ne mevzular varmış ya :) @bucky :)
hak etmiş bu biraz akıllansın :D
hayır hiç görmediği bir insan için nasıl insan buhrana girer ya :D @Bucky :D
tamam bizde yokluktan geliyoz da bu kadar da değil be abi :D
hahahaha :D @bucky ulan öldüm ya akşam akşam :D
yoklukta değilim, boşluktaydım. Şu hak etmiş diyen büyük konuşmaya devam edin bakalım nereye kadar
Ozaman bizim radyonun müdavimi ol boşluktan kurtul birsürü arkadaşında olur hem ks üyelerine özel radyo yayınımız var. gülüp eğleniyoruz seviyelide sohbetler dönüyo en azında boşluktan kurtulursun bu sorunuda orda bizimle paylaş işleyelim :)
o nasıl bir taş öyle ablacım sakin kızma hemen, hayal dünyanda mutlu mesut yalanlarla yaşayacağına acı gerçeklerle yaşamak iyidir.. :)
niye dalga geçiyorsunuz? Hep gırgıra vurun, benim annem babam öldü sanki :( öyle his yaşıyorum şu an
oldu bu sefer de radyo yayınından nasibimizi alalım
e ama yani bunu burada paylaşman komik. ayrıca dalga geçmiyoruz aramızda konuşuyoruz. radyo konusundada ciddiydik.
bir çare arıyorum, babamla bile konuştum fayda etmedi biliyor musun silip atamıyorum kafamdan
Bu şekilde tanı koymak çok zor. daha gerçek kişilerle daha ciddi şeyler konuşarak işe başlayabilirsin. yaşın kaç acaba?
20...
daha gerçek kişilerle arkadaşlık kurmalısın. daha normal insanlarla birde cam da görmek iste bu şekilde tanışmak istediğin kişileri. örneğin ben cam açana kadar kesinlikle yakınlaşmıyorum burdan böyle tanıdığım kişileri :)
bugün mesajlaştık bana diyor ki seninle konuşan tek ben değildim başkaları hesabıma girmiş ben onların cezasını keserim kusura bakma burada keselim olmamış gibi dedi :( artık öyle yapacağım, haklısın.
bakim senin profiline ne resmi var acaba
hiç foto kullanmıyorum ki artık
özelden yaz bakim bir kendini göster ama bakim fake foto kullanmana değecek birimisin onu merak ettim
kendi fotomu atmam, niye fake foto hep tipsizler mi kullanıyor
GENELDE
Kizim kendin cokmu sucsuzsun. Sen onu o seni kandirdi odestiniz
ya benim sadece fotolar sahteydi onun her şeyi
kendi fotomu da atmıştım ayrıca
ya da sahte degil senin yalanci oldugun icin basinda atmak icin demis olabilir
ciddi misin :(( iyi de odtü de okuyan niye zamanını burada harcasın ki?
Vay bee sende suclusun oda suclu bence dersini almissindir.
Fake cilerim kafasina tas düsün
fazlasıyla aldım, ölümü bile düşünüyorum
Ya bilmiorum ikinizde yalan soylemissiniz ama sen yalanin cikinca utanmissin o yuzsuzluge vermis.. nedesem bilemedim ki
Guncellemedeki 2. Yorumunda hic hos degil
neden :(
Yeni biri lazim felan die.. arayis ocindemisin?
Ustelik odtulu olan biri buralara gelirmi felan demissin.. odtulu olunca ne degio..
bende makine mubendisiyim odtulu olmasakda burdayiz die bizdemi eksiklik oluo
unutmak için ne yapabilirim arkadaşım? Beni hiç umursamadan tüydü ne yapmamı bekliyorsun? Elbette başka biri olacak hayatımda.
her gece benimleydi o yüzden dedim yoklukta değildi yani o anlamda
Elbet biri olacak die bakarsan bir dovuscuyum ya da mankenim diyen daha cikar karsina.. elbet biri olacak die degil dogru kisi olsun die bekle pisman olmazsin 2 senedir sevgilim yok kendimi hic eksik gibi hissetmedim
Sonrada adam suçlu. Sen onu salak yerine koymuşsun. Birde marifetmiş gibi anlatıyosun. 5 6 ay kandırmışsın. Dahasımı var
tek ben mi kandırdım?
Sonuçta hrr ikinizde kandırdınız. Onu suçlayamazsın. Aynı şeyi sendd yapmışsın. Neyden ibret alalım. Fakemiyiz diye mi
Çocuk musunuz yahu azcık aklınızı başınıza toplayın bu ne böyle. Sen ne yaptıysan o da aynısını yapmış ne intiharı ne bunalımı komik. :D
benim sadece fotolar sahteydi, açıklayacaktım ona. Meğersem o beni hepten kandırmış
Tamam işte sonuçta kandırmışsın azı çoğu nerde bunun? Birşeye başlamadan zaten yalanla iş yapmışsınız ne bekliyosun ki. Beklentinin olması bile saçma, karşılıklı eğlenmişsiniz ve bitmiş :)
hiç eğlenmedim o eğlendi demek ki
Oyy ne kötü olmuştur. Maalesef iyi ve kötüler her yerde. Sana kötü olanı denk gelmiş. En kısa zamanda kendine gelmen dileğiyle.
sağ ol
Sen az fakesin o çok fake. Sen az suçlusun, o daha fazla suçlu yani? Bunun azı çoğu olmaz, ikiniz de aynısınız ve yalancılığınızın cezasını bu şekilde çekiyorsunuz, bu da size ders olsun işte.
Ve ayrıca "good story bro"
ben çekiyorum onun çektiğini nereden biliyorsun belki de daha başka kızları kandırmaya devam edecek çünkü kaç kıza yazmıştı bu sitede ben dövüşçüyüm falan diye
Kimin çekip çekmediği umrumda değil. İkiniz de yalancısınız, insanları kandırıyorsunuz.
hanımefendi siz zaten olmayan birşeye aşık olmuşsunuz gerçek olmadığını bilmek sizin için yeterli olmalı.
sanki içimden bir parça koparıyorlar
içinizden bir parça koparmıyorlar hanımefendi, içinizde bir boşluk varmış, sizi boş olmadığına inandırmışlar.
Bu çok normal geliyo mesela Paygamber efendimiz (s. a. v) görmeden ne kadar aglıyan ve onu görmek isteyen insan var
anlamadım
Tencere yuvarlanmis kapagini bulmuş. siz kizlara iyi oluyor. hep siz mi erkeklerin duygulariyla oynayacaksiniz.
böyle konuşma ne olur inan 1 kelimen canımı yakmaya yetiyor
Tamam ozurdilerim. ama duygusal halinden kurtul artik. insan nelere alismiyor ki unutursun. intihara da gerek yok.
nasıl unutacağım?
zaten tedavi görüyorum psikolojik olarak
Öncelikle daha boyle sitelerde takilma bence. git dua et. kendine bir ugras bul aklina gelmesin bu sayade. bu kadar üzme kendine yazik ediyorsun.
saatlerce ağlıyorum sanırım tımarhaneyi boyluyacağım
valla yaptıgın hatanın sonucunu hata ıle cekmıssın zaten kımseyı kandırmaya gerek bıle yok neysen o ol gızlı olmayı ya da sahte ısler yapmayı hıc sevmedım bu zamana kadar ısım dahı olmaz sana tek tavsıyem ne olursan ol kendın ol
Belki beğenmedi yalan söyledi ne biliyorsun sahte erkeklerden herşey beklenir bir arastir bence
İkinizde birbirinizi kandırmışınız sen ona dürüst davranmamışsın
sanırım o sahte değildi :(
İnternet olayı vasat bir yer kimseyi tanıyamayız netten tanıştıysak reele dökmek gerekir yoksa nette kalıyo bence bunu düşün derim
Sen yine sanslisin ben yuzyuze tanistigim cocuktan ayni yalanlari duymustum haline sukret internet ortamindan ne bekliyosunki zaten sacmalama kendine gel bidahada boyle bir hata yapma :)
asla yapmam
Buda sana ders oldu iste hic uzulme boyle seyler insani olgunlastirir
ya kimisi de diyor ki o senin sahte olduğunu öğrenince kendisinin de sahte olduğunu söylemiş olabilir senden kurtulmak için. Ya odtülü bir genç her gece burada ve benimle niye zaman geçirsin ki? Zaten etrafında tonca kız vardır?
Ne güzel işte. Pişti olmuşsunuz. İkinize de müstehak.
bir de mod olacaksın defol git ya
Moderatör olmak ile ne ilgisi var anlamadım. İkinizde bir birinize hayal Dünya'sı kurmuşsunuz. Yalan üzerine kurulu bir ilişki.
Avutmamı mı bekliyordunuz?
tımarhaneye bile yatabilirim, aklımı yitireceğim nerdeyse
tencere yuvarlanmiş kapağıni bulmuş derim kusura bakma
Yav manyak mısın kızım * et bu kadar kolay zayıf düşme daha önemli şeyler yok mu hayatında?
zaten bunalımdaydım o benim umudum gibiydi, ne olur kimsenin umuduyla oynamayın, belki de sadece 1 umudu vardır
Güçlü olmalısın hem neden sanaldan birine bu kadar umut bağladın ki
boşluktayım demek ki :(
odtülü olunca ne oluyor muş ki yav.. bende onu merak ettim şimdi.. hani bende ünv. mezunuyum ve çalışıyorum.. şimdi odtülü olsam acep uzayda mı olacaktım diye düşünmeye başladım..
Senin yaptığında çok yanlis onunki daha da yanlış şeref yoksunuu pisligin tekiymis. Insanlarin duygulariyla oynamak kadar iğrenç bisey olamaz..
bugün mesajlaştık bana diyor ki seninle konuşan tek ben değildim başkaları hesabıma girmiş ben onların cezasını keserim kusura bakma burada keselim olmamış gibi dedi :(
Serefszee bak yalan üstüne yalan ilave ediyor cevap bile verme bu pislige inan değmez. .
nasıl unutacağım :(
Def et gitsn sahte bir adamsan gercek ask olmaz..
Eeee bide beni kandrdi demişin bacim senin yaptığın ne? ikinizde sahteymissniz evlenin hatta tencere kapak
bulsam evleneceğim :(
İkinizde yalancının tekiymişsiniz. sadece çocuk değil sende yalan söyledin. birbirinizi bulmuşsunuz işte :D
arayım mı o zaman numarasını :) ya kimisi de diyor ki o senin fotolarının sahte olduğunu öğrenince kendisinin de sahte olduğunu söylemiş olabilir senden kurtulmak için. Ya odtülü bir genç her gece burada ve benimle niye zaman geçirsin ki? Zaten etrafında tonca kız vardır?
Ya yalan Değilim zaten sende biliyorsun, sen halen istiyotmusun?
neyi :(( böyle acı acı konuşma
Kız milleti işte hemen olaayı nasıl lehine çeviriyor :D neden beni kandırdı diye ağlıyor bide. İkinizde aynı boksunuz elbet birgün çıkacaktı ortaya.
o daha yalancı
Sen de yalancısın o da yalancı. Yalan yalandır azı çoğu yoktur
biz aklımıza her geleni söyleriz, saygıda kusur etmeyiz bizi beğenmezler... demek ki böyle olmak, yalancı olmak gerekirmişş ki bize de böyle bağlanılsın... hatamız buymuş demek ki :/
kimi sevdiğini bile bilmiyon sen o resimlerdeki anlattığı adamı sevmişin ama yok ki abicim öyle birisi yaaa :)
yok ama nasıl atlatacağım yardım edin bana, o fotolardaki kişi olmadığımı görünce hesabını kapattı gitti, demek ki güzellik için benimle konuşuyormuş
her erkek güzellik için konuşur burdan ne zannediyorsun ki görüşşseniz neyse ama 6 ay boyunca sanal da olmazzzzzz...
zaten güzelim ama onun gibi biriyle yapamam artık
doğru duzgun kişilerle konuş sende nasl inanıyonuz kii allahm ya
Ahhahahah nasıl entrika belli değil ya :D:D:D:D::DD
Sitenin xperi yüksek kisileriyle konusmani tavsiye ederim. En azindan bir uyeye sorsan bilir. Hatta bulusani vardir falan filan..
ya kimisi de diyor ki o senin sahte olduğunu öğrenince kendisinin de sahte olduğunu söylemiş olabilir senden kurtulmak için. Ya odtülü bir genç her gece burada ve benimle niye zaman geçirsin ki? Zaten etrafında tonca kız vardır?
sen harbiden ergensin sende kandırmışsın karşılıklı olmuş işte intaharımı düşünüyorsun çok komik yaaa
ya kimisi de diyor ki o senin fotolarının sahte olduğunu öğrenince kendisinin de sahte olduğunu söylemiş olabilir senden kurtulmak için. Ya odtülü bir genç her gece burada ve benimle niye zaman geçirsin ki? Zaten etrafında tonca kız vardır?
aynen senle ne işi var
Bence siz de suç birbirinizin doğru olduğuna bir şekilde kendinizi indandırmalıydınız.
Etme bulma dünyası. O yüzden nettekilere güvenemeiyorum.
Ne insanlar var yahu başka işiniz yok mu dostum sizin ettigini bulmuşsun güzel bir ders olmuş sana
Tencere yuvarlanmis kapagini bulmus. Evlenin bence siz.
ainen ainen
Canım çok geçmiş olsun benzerini bende yaşadım çok kötü koyuyor
nasıl atlattın :(
Hala anlatamadım. Adam evli 2 cocuklu çıktı ve hala bu sitede. Ben eşine acıyorum asıl
hadi ya :( kötüymüş. arayım mı onu? vicdanen rahatlarım belki
Uzak dur
Sanaldan bu kadar buyutulur mü? ne yasiyonuz.
Yazik kendinize
atlatamayacağım sanırım
Saçmalama nolcak. p
burada yakınmışsında sende sütten çıkan ak kaşık degilsin
biliyorum
hak etmişsin ne diyim.
saçmalığa bak intihar etmeyi düşündüm diyor neyine bağlandın bu kadar salak mısın sen
konuşma stiline, yaşamına, kendisine yani anlattığı kişiye
çok garipsiniz ya
5 6 ay ne tür bir yoklukturki başka larının fotolariyla seni etkilemiş gerçi srnde ayni pohun kahverengi sisin kb :)
Odtü dediğin ne kızımya burdaki çoğu insanin yatarak girebiliceği bir uni. 5 sene olmasa gidicektim :d gitmedim bu neyin abartısı. Belliki çirkin biri onu begenmiceni dusunuyor ondan boyle yapti zevklidir
ne yani aslında odtülü müdür ben sahteyim diye yalan mı söyledi sonradan? :(
E yani yuzbinden fazla ogrencisi var uninin. Biri sana denk gelmezmi :d Bence ozlicektir ama çirkin biridir ya da gerçekten dediği gibidir buyuk ihtimalle zaman geçirmiştir
aramıyım mı onu :(
Ara :d gerçeği öğren belki çok çirkin biridir soğursun daha iyi olur
görüşmez ki :( iptal olan hesabından yorum paylaştığı sorulara gidip cevabının altına şerefsizin tekisin ve birine akıl vermiş gibi yorum yapmış bir cevabının altına da bu herif beni 5 6 ay boyunca kandırdı soran inanmayın bunlara yazdım :(
Yeni biri lazımsa ben yokum ona göre sevgilm var benm anca arkadaş olurz haha :d banada benzer olay olmuştuya ama okadar benzerki seninki pırasa benimki pasta :d okadar yani
sevgiliyi buradan aramam zaten :( real de bulurum. Nasıl atlattın peki
Öyle bir saat kendime gelemedim sonra aklıma geldikçe gülüyorum geçen hafta oldu :d
sen bağlanmamışsın o zaman
Ben ikinci ünimi okuyorum sınıfta benden 4yaş küçük bir kız var ama daha ilk gördüğüm gün hayran kaldım yok böyle bir güzellik giyiminden herşeyine kadar harika. Yanlış anlama sapıklık değil kötü gözle bakma değil. Güzel bir resme bakar gibi. Harika güzel bir kız ama erkek arkadaşı yok. E haliyle bende arkadaş olmadım bir amacım yok çünkü ama hergün giydiği elbiseleri bile not aldım. Genellikle tayt giyiyo çokta yakışıyor. Dediğim gibi ikinci üni olunca mühendislik okuyorum iyi derecede program yazabiliyorum bilgisayar programı-oyun. Bu da temel bir dersi hiç anlamıyordu notlarıma göre o drste toplamda 7kez soru sormuş anlamadığı yerleri. sorularıda not aldım tabi. Bu geçen hafta bana öğretirmisin bu konuların mantığını dedi. Vaktim yok dedim tersledm biraz ders çalışsaydın dedim. Ama ısrar edince boş sınıfta çalışma kararı aldık
hem hoşlanıyor hem reddetiyorsun ne iş ya :d
Neyse ders bitimi o harika kıza oturmuş ders anlatıyordum. O sorduğu soruları kaydetmemide gösterdim gülümseyip duruyodu ama gülümsemeside harika valla. Neyse hepsini ögrettim anladı da baya baya. Sonra birşryler konuştuk kantinde herşeye gülümsüyor komik birşey söyledim kahkaha attı hafiften yani ağzını açarak güldü ilk defada gülerken gördüm. Aman yareppi o nedir. Ben öyle dondum kaldım. Kız güldükten sonra kurtulmamız gereken aptal önyargılarımızdır bu hayatta düzelmeyecek şey yoktur ben gidiyom dedim kalktım gittim benle geldi tabi konuştuk gene otpüste ama bir saat öyle donuk donuk kaldım. Ya kızın dişler öyle kötü yamuk ki oha felan oldum yani bu güzelliğin altında neler yatıyor böyle dedim. Ama tabi ki şu an arkadaşız ve ona dediğim lafta haklıydım. Dişler düzelebilir tel mel halleder ama benim dişleri kötü diye oha felan olmam düzelmesi gereken asıl şey bu nolcak dişlerden :d bnzerliğide dişlerini görmemiş olmamdı okadar zaman
Benim hoşlantım güzsl bir beğeni sadece yoksa kız arkadaşıma ihanet olucak herhangi bir davranış ya da duyguda o kızı bidaha tanımam bile muhatap olmam. Ben insanları not etmeyi tanımayı seviyorum. Bu sitedende biri vardı iyi arkadaş olduk dedim :@ sonra konuşmaz oldu onuda not ettim haberi yok
diş teli takdırdı mı hiç bir problemi kalmaz güzel kız diyorsun sonuçta :d
Evet :d nese by sepet sepet yumurta sakin beni unutma
Ya sanaldan baglanma sevme ask mi olyrmus olsa olsa vakit oldurmek icin havadan sudan konusmak icin 1 2 arkadas. baglanmayin boyle uzulen sizden baskasi olmaz
buna internet literatüründe zincirleme fake tamlaması diyoruz efenim.
Bir Türk atasözü der ki: Böyle saça böyle tarak, böyle g*te böyle y*rak
Bence sen öyle yaptığın için sana yalan söylemiş. Ama eğer gerçekse unut ya, insan alışır.
hep yalan söylüyor zaten, o en son konuşanda ben değildim, hesabıma başkaları giriyormuş ben de adamı azarladım diyor
Eğer gerçek biri olsa sen daha çok üzülecektin ikinize de iyi bir ders olmuş işte
belki de gerçek o olasılıkta var mesaj attım allah rızası için cevap ver diye inşallah yazar
Pek yapacağını sanmıyorum
Yazacağını
neden :(
sürekli arar mesaj atarım rahatsız ederim :(
Ben olsam diye düşündüm. Yapıcağım budur yani.
:((( çok pişmanım ve vicdan azabı duyuyorum çok hastayım seni affettim de yeter, onca konuşmamızın hiç mi hatrı yok desem sana yine de cevap vermez misin?
Ben öyle biriyim ki çok iyi anlaşırım herkesle. Ama hiç sevmediğim huylar vardır yalan aldatma ve kandırma. Eğer böyle bir davranış olursa bana nefret duygusu oluşur ne yaparsa yapsın ilgisiz olurum umrumda bile olmaz
ne derse mesaj atarsın? bak diyorum ki sadece affettiğini söyle yoluma bakıyım vicdanen rahatlıyım yine de mesaj atmazsın yani
Atmazdım. Çünkü affetmezdim. Ben çok sinirlenen bir insan değilim ama bu başıma gelseydi. Acayip sinir olurdum nefretle bakardım
:( yapma ya çok bunalımdayım zaten, pişman oldum
Ben kendimi söyledim Size.
Çeşit çeşit insanlar var atar belki
Beni kandırdı diyosunda seninde bir farkın yok. Adam senin fotonun sahte olduğunu anlamasa sende söylemicekmişsin
Ee sen adamı kandırmışsın o da seni kandırmış Allah'ın işi işte
onun her şeyi yalanmış
Sen çok mu doğrucusun peki? Başka kızın resimlerini kullanarak?
Ya o gerçek olsaydı senin resimler fake olduğu için senden ayrılsaydı üstüne beddua etseydi? Mutlu olacaktın sanırım
o zaman sadece ben alçak olurdum kimisi de diyor ki o belki sahte değildi senin fotoların sahte olduğunu öğrenince başından atmak için öyle dedi ya odtülü bir genç her gece zamanını burada ve benimle geçirir mi? Zaten etrafında kız vardır neden bana kapılsın ki?
Hiç kafa yorma bence olan olmuş geçen geçmiş bu saatten sonra geçmiş geçmişte kalır
aramıyım mı hiç numarasını?
Değmez
Bence senden intikam almak için yalan söylemiş olabilir
ciddi misin, sanmıyorum bana en son yazarken bana bilirsin ben ismimi bile söylemem sanal alemde dedi ayrıca fotolarını aldığım gençler beni affetsin dedi ciddi ciddi. Ha diyelim ki odtülü, odtülü bir genç zamanını bu denli burada harcar mı?
Valla ben inanmıyorum onun fake olduğuna. Ayrıca iyi rol yapıyo olamaz mı?
mesaj attı bana diyor ki seninle tek ben konuşmadım aynı zamanda hesabıma başkaları girip seninle konuşmuş ben cezalarını keserim diyor :( niye başta söylemedi ki bunu bana
Hesabıma başkaları girdi filan hikaye... inanma
niye bu kadar yalancı :(
Nasıl kurtulacağını bilmiyordur
aslında güzel de bir kızım niye kurtulmak istiyor ki :(
Özelden devam edelim mi? Başka şeyler söylicem sana
ne gibi
Daha ayrıntılı konuşuruz durumu
Tamam kizlarin yorumlara bak nickimi etiketlemisti bir kiz bu sen misin diye mesaj at bana
Tamam
Devlerin aşkı büyük oluuuur ya dağlar yerle bir olacaak ya kıyametler kopacak askmdad :D
Geçmiş olsun umarım geçer.
vay be hem sen onu kandırıyorsun hem o seni sonra kandırılan taraf sen oluyorsun ilginç :D
sadece fotolarım sahteydi, her şey doğruydu ona olan sevgim bile
Sonuç olarak sahteydi ya bu aşk olayları sanaldan olacak şeyler değil ya bu sana ders olsun böyle şeyler bir daha yapma kendini üzüyorsun bak şimdi.
asla yapmam asla, hayatım bitti
Al buradan yak öyle tam bilmediğiniz insanla konuşmayınız hatta medeni cesaretini varsa iyi taniyin sonra odtulu çıkar bizim manav hayri abi
fazla kafaya takılacak birşey değil burada herkes fake fotosu gerçek olanın hayatı yalan hayatı doğru olanın fotosu yalan yani doğru insan sayılı merak etme
Durustlukten sasmayin yapan ne yaparsa kendine yapar eninde sonunda yalanlar ortaya cikar buda sana tecrübe olsun ayni hatayi bir daha yapma
asla yapmam
Peki yüzyüze görüşünce o zaman ortaya çıkmayacakmıydı herşey zaten. Ne gerek bunlara KENDİNİZ OLUN KLASINIZI BOZMAYIN...
yüzyüze görüşmüyordu benimle, ben görüşmek istediğim halde ya bana ankaradayım dedi ankarada bile değilmiş biliyor musun
:) adam iyi fantezi kurmuş iyi senaryo yazmış :) sen nerdeydin peki ? yoksa ankaraya mı gideceksin... aranmaya Ç=))))))
düzgün konuş, ben zaten ankaradayım neyse doğru söyledim ona
o zaman senin durumun daha vahim.. adam senaryo yazmış dedim sen düzgün konuş diyorsun. adam yamuğun teki nasıl düzgün konuşayım :=) neyse kardeşim kendi şehirinde bu kadar yoklukçekmen içler acısı :(()))))
real de kimseye güvenemiyorum kardeşim amaçları başka oluyor, bu adam kendini delikanlı gibi gösterdi, cinselliğe önem vermiyor gibiydi insan gibiydi.
garip yani sürekli sanalda da yaşam olmaz ayrıca cinsellik düşünmeyen insanda olmaz... sıkıntılı olur cinsellik hayatın parçası yeri ve zamanı var sadece.. iiyi geceler ders olsun sana bu tecrüben.
Traji komik. Tam bir sanal facia.
Gerçek hayata hoşgeldin!..