AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
151Cevap
Üzücü olduğu kadarda komik bir trajedi burada çogu kişi sahteymiş bende farkettim, bizde odtüde okumuyoruz ama farkımız tarzımız özümüz bir yani :)
Buda insanlar dışını beğenmediğinin içini merak etmez cümlesinin bir kanıtı.
evet demek ki sırf güzellik için konuşuyormuş benimle *
Peki sen?
karakteri ve stili
Bence aynıları senin içinde geçerli ;)
anlamadım :(
Senin pek karakteri için birlikte olduğunu düşünmüyorum açıkçası büyük olasılıkla sadece tipini beğendiğin için 6 ay geçene kadar birbirinizi kandırmayı nasıl başarabildiniz hayret ettim açıkçası ;)
alakası bile yok fotosunu attığı kişi çirkin bile sayılırdı
Seni kandırdığına pişman edeceğinden de korktuğu için gitmiştir belki o zaman ;) duyguların böyleyse gitmeden konuşup anlatsaydın keşke ;)
keşke anlatsaydım :( bir de ona korku verdim arkadaşım soru açıp bu sitede böyle şerefsiz biri var dikkat edin diye etiketleyeceğim seni dedim o da etiketleme zaten gideceğim dedi :( ama keşke anlatsaydım hislerimi
Hatalar genelde düşünülmeden yapılır mesela ben keşke dememek için her yaptığımı her yazdığımı 2 kere düşünürüm sinirli çıkmışsın adamda haliyle tırsmış biraz keşke yapmasaydın ama olmuş bir kere unutup hayatına devam edeceksin artık ;)
nasıl unutacağım :( zaten o da biraz sevdiyse gelir değil mi
O biraz dalga geçmiş gibi seni senin onu sevdiğin kadar sevdiğini düşünmüyorum şahsen. ben genelde unutmak için çay kullanıyorum çok yardımı oluyor deneyebilirsin ;))
:( içim daha çok yandı şimdi
Unutulmaya değer biri bence kendini harap etmene gerek yok güzel saf bir sevgin var bunu takdir ettim ama bu sevgiyi değmeyecek biri için harcaman anlamsız bence unutmak en iyisi çay acını dindirmeye birebir merak etme ;)
çay daha çok sinir yapıyor :d
Olur hiç öyle şey ;)) çay bir nevi yangın söndürücüdür ;)) tabi kişiden kişiye değişebilir sen soğuk suyu tercih et o zaman ;))
Olur mu ;))
üstüne bir bardak su diyorsun :)
Çayı istemiyosun napıyım bari su iç ama o dediğin tabirden nefret ederim. felsefeni değiştir çok sevdim ço k zor unuturum diyorsun ama siz kızlar biraz daha hassas oluyorsunuz kafana takmamayı başarabilmelisin ;)
zamanla unutacaksın. buna inan.
not : ben fake değilim :D
nasıl ama :(
zamanla.
2nizde hatalısınız o gönül eglenmiş olmuş bitmiş çok takılma yoksa sonun kötüğ biter
nasıl takılmıyım?
başka çaren yok kendini avutcak şeyler ara derim
Saçmalama, intihar mı?
Sadece biraz zamana ihtiyacın var..
5 6 ay ya dile kolay keşke 1 2 günde anlasaydım
Var bu tip insanlar, netten kolay kolay güvenme insanlara, sana ders olsun. Şimdi acıtır ama zamanla unutacaksın. Üzme kendini, yaşandı ve bitti...
Burdan tanıstigin birine nasil guveniyosum gormeden sister
güvendim işte kardeşim allah belamı verdi daha ne olsun, sürekli ağlıyorum
Ne diyom diyecek birsey yok gormeden iyi baglanmissim
Ne var gerçeklerinizden utanmasanız veya korkmasanız
çok canım yanıyor kimse anlamıyor
Keşke böyle şeyler olmasa ama ne yazıkki yapıyoruz
Etme bulma dünyası. Hiç üzülmedim tencere yuvarlanmış nasip olan kapağını bulmuş.
bir de yalancının mumu yatsıya kadar...
Demek şu sitede tanıdığın birine bağlandın fake çıktı diye intiharı bile düşündün he :)) Edeydin sen ya.
etmeyeceğim sizin gibi tipleri sevindirmeyeceğim :)
Emin ol beni sevindirmek ya da üzmek senin elinde değil. Sen ana fikri anlamamışsın. Kendin için kendin burdaki fakeolma olasılığı muhtemel bisürü insandan birine feda edecek kadar değersiz görüyorsan sen üzülürsün. Olumlu ve olumsuz yorumlarada teşekkür eden sendin bu arada ;)
bugün mesajlaştık bana diyor ki seninle konuşan tek ben değildim başkaları hesabıma girmiş ben onların cezasını keserim kusura bakma burada keselim olmamış gibi dedi :( sinirlerim bozuldu o yüzden öyle yazdım mazur gör
Hala mi? Peki sana kolay gelsin ;)
keseyim konuşmayı değil mi
Yo yo ben etkilemiş olmiyim lütfen.
Ya gozunu seveyım burdaki sohbetten aşkmı olur buhrana mı girilir ben reeldeki olaylardan bıle moral bozmuyorum bak keyfıne
5 6 ay dile kolay ama
Vay arkadas ben itu luyum muhendisim diye bir tsirt bastirsam demekki harem kuracam fake de degil elimde kapı gibi diploma var * .
:(( biraz aptal olduğumdan kandım sanırım
odtü lu olmak ayrıcalıktır mı diyonuz anlamadım ki feyke feyk atmış koçum be
İki sahtekar birbirinizi bulmuşsunuz işte. Allahın sopası yok.
diyoruz o kadar ilişkinizi sanaldan bulmayın sanaldan yaşamayın diye
Ne maceraydi be baciim heyecanla okudum yeminle :)))
:(( hepsi gerçek
Etklndm zor olylr atlatmışın :(((
:(( bitiğim
Dertlesmeye ihtycn var galiba :((
sanırım
Knsblrz istediğin şekilde seni dinlerim. burdan da olur özeldende
1 xperim zaten :(
mesaj nasıl atıyım ki :(
Sana nasıl ulsblrm ki :(
bir tek sana veriyorum nickimi :( cnsssssuuuuuu
Bu sekilde blblck miyim
Yeni sylrm da :)
https:// www. kizlarsoruyor com/uye/ genç_öğrenci yazıyor ya profilinin linkinde genç öğrenciyi silip benim linki yapıştıracaksın
cevap yzbilio musun mesaj. a
allah hepınıze sızın gıbı ınsanlara yazıklar olsun canınız cehenneme
senin canın cehenneme. Dininde imanında yürekli insan beddua etmez senin de bizden bir farkın kalmıyor
ayıp be yaptıgınız sızın gıbıler yuzunden ınsanlar uzaktan mutlu olamıo ıstese bıle
çok pişmanım
ozur dılerım tövbe olsun. ama cok sınırlendım
haklısın ama ne deseniz haklısınız arayım mı onu yani gerek var mı :(
bıtırın bu sacmalıgı kımseyı arama sorma
ne manyak bir çağa denk geldik biz ya 1 tane akıllı insan olmazmi.
arayım mı onu? vicdanen rahatlarım belki
boşver be manyakmisin gormedigin tanimadigin birine sadece alisirsin yerine baskasini bul 2 gune unutursun.
Sen ona deqil resimdeki. çocuqa asık olmusun anLasıLan...
aksine gönderdiği fotodaki çocuk yakışıklı bile değildi ben onu yalan karakterine ve stiline tav oldum
fakecikler okusun bunu hhahaha kızz ne yalan bişeymiş bu bee yuhh :D
neden böyle zibidilikler yapıyosunuz ki feyklik ne ya
sen nasıl tanımadan aşık oluyorsun fotolara aklım almıyor
fotolara değil, kişiliğine yaklaşımına :(
genede aşk olunucak birşey görmüyorum kişilik yaklaşım burada herkes oldugundan fazlasını anlatır kendisini buluşmamıssın bile yanyana oturmamışsın
sonucta ikinizde birbirinizi kandirmssiniz sen daha az o cocuk. daha fazla ama sende fake missin bu yuzden cok fazla dusunm bence
Mesaj atacak zaman geçirecek birini arıyormuş sana denk gelmiş. Kafana takma o kaybetti de geç ;)
çok canım yanıyor
Ya fake birisi için niye bu kadar üzülüyorsun cidden boşver boş oturma git dolaş gez reel bir manita bul 1 aya fakenin adını bile unutursun :)
Git intihar et ozman zaman harcama ikinizde yalancısınız bir birinizi keklemeye çalışmışsınız birde acitasyon yapıyorsun yuh yani
Manyadınızmı ya git ayılda hayatına adam gibi gerçekte devam et
Bize hic. denk. gelmiyo. bunalima. giren. kizlar bizim. icin
Al birini vur ötekine sizinki tencere kapak olmuş iyi olmuş
çok iyi olmuş ders oldu sana bu devirde yüz yüze bile kimseye güvenmicen bırak sanaldan bağlanmayı
niye iyi olmuş diyorsun ya biraz şu durumdan baksanıza sizin kızkardeşiniz ya da yakın akrabanız da olabilirdim, çok canım yanıyor güvendim bir kere
tencere kapak durumu.. dencek bişi yok.
Burada tek ODTÜ'lü benim sıkarım topuğunuza..
Saka misiniz cidden ya
Zaaaaaaaaaaaaa aynı şeyi yazacaktım seninkinin altına bırakayım bari
Ulan duyan da senelerce kandırmış. sanacak!!!
5 6 ay?
boklu sidikliye mana buluyor...
İkiniz birbirinizi bulmuşsunuz işte.
Fake olanlar zaten yaş ortalaması 12
27 yaşındaymış
Onun yaşıda yalandır
ilk 21 yaşındayım demişti
Yav sanaldaki insana ne bu kadar güveniyosun sen.
ikinizde birbirinizden betersiniz
kimseyi kınama
Sonuç ne oldu acaba merak ediyorum
karşılıklı saçmalamışsınız.
Yeni birini bul herseyi unutursun
öyle yapacağım
iğneyi kendine çuvaldızını başkasına batır
ya kimisi de diyor ki o senin fotolarının sahte olduğunu öğrenince kendisinin de sahte olduğunu söylemiş olabilir senden kurtulmak için. Ya odtülü bir genç her gece burada ve benimle niye zaman geçirsin ki? Zaten etrafında tonca kız vardır?
niye üniversitenin masum çocukları yok mu :) sadece sanalda açılabilenleri :)
arayım mı onu? vicdanen rahatlarım belki
aramana gerek yok oda sana en başından beri yalan sölemiş yani eşitsiniz
internetten tanıstın ne bekliyordunki
evlenenler bile var
evet bosanmada var tabi ardından
soyle olur tanısırsın ilk gün hemen ardından yüzyüze tanısırsın olur ama sürekli internetten iyi olmaz
ee. ava giden avlanır. güzelim :))
Rüzgar ekersen fırtına biçersin
Fake to Fake olaya bak:)
Ahaahah güzel tespit :)
Tek fake benim saniyordum neler varmis
tencere kapak ikilisisiniz
Al birini bir ötekine
al birine vur ötekine
Hak ettiğini bulmuşsun yavrum.
sanaldan fazla bağlanma ya
Sanalın faydaları örnekte işte
ee durum 1~1 kazanan kaybeden yok.
Yuh Diyorum Başka Birşey Demiyorum.
sanaldan görüşmeyin ya
Yalancının mumu yatsıya kadar imiş. :)
ya kimisi de diyor ki o senin fotolarının sahte olduğunu öğrenince kendisinin de sahte olduğunu söylemiş olabilir senden kurtulmak için. Ya odtülü bir genç her gece burada ve benimle niye zaman geçirsin ki? Zaten etrafında tonca kız vardır?
İntihar? Canın bukadarmı değersiz
değersizleştirdim, değersizleştirdiler
Aynı şehirde olabilirsiniz fakat herkes reel de sanalda olduğu kadar özgüven patlaması değil
değilmiş iste yaşadığı şehri bile yalan söylemiş
Takmaya değmez çok eften püften bir konu
Durum Vahim Halbuki evlene bilirdiniz
tabi ikimizde yalancıyız ne de olsa değil mi
Mantıklı :) yalancıların sonu boyle malesef. Neysen o Olucan seker
Birbirinizi bulmussunuz ;)
o benden daha pislik emin ol
Sende baskasnin resmini falan koyma birdaha kendin ol
6Ay iyi birbirinizi dolandırmışsınız.