Güncellemeler
+1 yıl
Benden ayrılınca derken arkadaşlar ilişkimizin bitmesi olarak değil , benim okulum var beraber yan yana olmadığımız zamanlardan bahsettim
Beraberken her şey güzeldi ama benden ayrılınca ailesi beni arıyordu kızım onu bir tek sen mutlu ediyorsun gel diye 1 hafta önce kendisini astı babası gelip kurtardı yoğun bakımda yatıyo oksijensiz kalmış nasıl uyanır kimse bilmiyor. Dünyam başıma yıkıldı resmen o büyü yaptırdığım kadını her yerde arıyorum bulamadım. Bunun sonu böyle mi olacaktı? Her şeyin sorumlusu benim.
Mektup bırakmış bir tek beni sevdiğini diğer her şeyin iğrenç olduğunu yazmış :(
Bu altta ki 1 yıl önce sorduğum soru (link ekleyemedim xperim yetmedi :( )
Sorunun başlığı (Sevdiğim Çocuğa Büyü Yaptırdım ve İşe yaradı? ama depresyona girdi sanırım yardımm?) aynen bu merak edenler detay isteyenler okusun.
Lütfen yardım edin bana ölmesini istemiyorum :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Aaa cidden boyle bisemi varmis bnce alakasi yok buyu ne ya oyle seymi olur hic bence baska biseler vardir seni bahane edip yazmistir ayrica madem seni sevmesi icin sacma sapan seyler yaptin Şu an neden hayatinda deilsin
Hayatındayım 1 haftadır hastanedeyim. Ben üni için başka şehire gidince kötü oluyordu ailesi beni arıyodu bilet vs alıyolardı. Ben staj için başka şehirdeydim kendisini asmış :( yan yanayken gayet normal ve mutluyduk
Bu nasil is sen yaninda deilken hep kotumu hissetcek iyide sen hicmi ayrilmican yanindan bunun is hayati var gezmesi var ozel zamanlari var
Evet :( bilmiyorum büyüden mi sence?
Bence değil ben oyle seylere inanmam bende din tanri falan bunlar yok yani ama erkek arkadasin boyle islere inaniyosa sende bahsettiysen kendi kendini psikolojik olarak baski altina almis olabilir
Bahsetmedim bak sen mantık insanısın madem sen söyle. Ben lise terk bir kızım bu çocuk da paralı yazılım mühendisi ev iş arkadaş her şeyi vardı. Spora gidiyordu bizim 1 tane bile ortak hobimiz yok sadece mahalleden ve normalde kıvırcık uzun boylu kadınlardan hoşlanır. Ben kısa boylu düz saçlı bir kadınım. Ben büyüyü yaptırdıktan sonra 1 hafta içinde sevgilim oldu sonrasında arkadaşlarını hayatından çıkardı ve bütün hayatı ben oldum. Senin mantığın bunun dış müdalesiz sadece bana olan aşkından olduğunu söylüyor mu?
Arkadaslarini cikarmasi haric gerisi olabilecek seyler bazen hayal ettigine değil gordugune asik olursun ama arkadaslarini nie uzaklastirdi onuda anlamadim
Ama beni ilk defa görmedi ki normalde sohbetleri uzatmazdı bile o büyüden sonra hemen hızlı oldu her şey :( sen inanmıyosun ama ben canlı şahit oldum ya
Peki madem senin dedigin gibi olsa kendine zarar verirmi hic cikar gelir yanina cok mu zor yani kendine zarar vermek ne alaka
çocuğu cin yemeğine çevirmişsin aferm. paranoya , Şizofreni , halisülasyonlar zamanla delirtmiş.
Başka bi hocaya gidip büyüyü bozdurmalısın. Büyü neden haram kılındı sanıyorsun
Ya ben çok kötüyüm şu an çokkk. Ankara da falan bildiğin var mı senin?
Bağlama büyüsü mü yaptın.
Bildiğim hoca yok
Bilmiyorum ki sadece bir kadına gittim durumu anlattım ben lise son terk o mühendis yakışıklı şöyle böyle aşık olsun hayatında ki tek kişi ben olayım beni sevsin dedim. O da tamam dedi 1 yıl önce adam gibi bir şey de istemedi benden 1000 tl ye yaptı
Eğer böyle bir şey yaptysan vay haline hem sen hem ailem olacak çocukların eşin hepsi çok büyük sorunlar yaşarsınız
Büyü cidden sıkıntı
@Stella___ bence trol sorudur bunu biri birine kolay kolay yaptırmaz çok büyük cezaları vardır , hayatı öbür hayatı ailesi vs herşeyi yok olur gider
Eşimin onun olmasını istiyordum beni de seviyordu yan yanaykende sorunumuz yoktu. Madem işe yarıyor bu büyü neden kendisini astı :( ?
Trol soru sormak için 1 yıl önce giriş yapıp soru sorduğumu ve bu günü beklediğimi mi söylüyorsun?
@Ozangibiii Troll değil bence. Troll olsa böyle yırtınmaz. Kız ciddi ciddi korkuyo. 😱
😀 yaramiş işte büyü yaptirmissin sonu nerelere gider nerden biliyorsun? Kelebek etkisi diye bir şey var kelebek etkisi uyandırmış olabilir , çok cahilsin eğer yaptirdiysan bundan sonra hayatında okadar kötü şeyler olacaktır ki bunlar zamana ve sıraya konulur
@Stella___ valla kanka ben umud ediyorumki trol soru olsun ailesel çok büyük belalar onu ve ailesini bekliyor
Daha ne kadar kötü bir şey olabilir hayatımda aa? sevdiğim adam kendisini astı diyorum !!!
Hayatimizda iyi, kötü atılmış her adım bile hayatımıza etki ediyo maalesef en kötü karma yasası işler
😀 bu daha bir şey değil o kurtuldu belkide, ben buuyu yapılmış biri ile karşılaştım neler çektiğini gördüm , oda aynı sonla sonuçlandı hayatı , yaptirani da biliyorum 3 yıl içinde serveti gitti eşi aldattı kızlarını hiç demiyorum daha da devam ediyo...
@Stella___ Allah yardımcısı olsun diyelim yapacak bişey yok
Bana en büyük ceza onun böyle gözlerimin önünde soluşunu izlemek... Eğer o giderse ben de intihar edicem.
İntahar etti diyorsun vefaat etmedimi?
Sen tövbe et yine de. Eğer intihar edersen bütün ihtimaller yok olur hepimiz günah işledik ben de günahkarim ama umutla hayata tutunmaya devam ediyorum.
@Stella___ evet haklı...
Soruyu okumamışsın bile ki böyle kötü kötü konuşuyorsun başıma gelenleri bilmeden :( kendisini astı babası kaç dk sonra kurtarmış bilmiyorum yoğun bakımda uyutuyolar hiç bir organında sıkıntı yok ama nasıl uyanır bilmiyoruz dedi doktor beynine oksijen gitmemiş belli bir süre belki hiç uyanmayacak bilmiyorum
@Stella___ Teşekkür ederim cidden şu an o kadar çok ihtiyacım var ki senin gibi birisine anlatamam...
Kontrol ettim ben şu an. Senin büyün yüzünden ölmemiş. Tutmamış zaten büyün
Nasıl?
Bildiğin
Cehenneme gidersin umarım
Off yaa :(
Yaptıdığın büyüyle ne ilgisi olabilir allalalallalalala
İnstagramını versene
senin askindan mi yani
Ama onu diyorum işteee biz sevgiliyiz kiii benim aşkımdan asmadı yani kendisini :(
sevgiliyidinizmi
Evet sevgiliydik 1 yıldır büyüyü yaptırdıktan sonra olduk ama bu sürede depresyona girdi benden önce o kıskanarak baktığım hayatını bıraktı arkadaşlarını falan sadece bana odaklandı ve +30 kilo aldı
kilomu aldi
Depresyona girdi bence ama ağzından laf alamadım ki hep beni övüyordu :(
üzüzlüxorsun dimi
evet tabi
kac yasindasin
26
cok aci bir olay
?
allah rahmet eylessin
İnşallah sende geberirsin bacım evladı
@r@spu evladı!!!
Sonuçları olur.
Seninle alakası yok
Eyvah lanetlendin
Ciddi misin?
Dua et. Neyse ki çocuk ölmemiş hala hayatta. İşlediğin günahı telafi etmek için sana bir fırsat verilmiş şükret ve elinden geleni yap
Abla nasıl edicem anlamadım ki :( büyü bozulsa çocuk eski mutlu haline döner mi? Ailesi ben iyi geliyorum sanıyor ama ben biliyorum büyüden dolayı öyle bozulursa belki beni görmek istemicek