Fazla iyi niyetli olanın iyi niyetinden şüphe ederim, sizce bu konuda ne kadar haklıyım?

Bu devirde kimse kimseye durduk yere iyilik yapmaz hep çikarılar peşindeler ama bazı insanlar kendilerini o kadar iyi saklıyorlar ki bunu hemen belli etmezler ve şüphelendiğimiz halde niyetlerinin kötü olduğunu ispat edemiyoruz işte en çok böyle insanlardan korkuyorum ve maalesef şu an tam böyle bir ortamda çalışıyorum. Her gün gözümü dört açıyorum, her an beni arkamdan vurmalarını bekliyorum.

Fazla iyi niyetli olanın iyi niyetinden şüphe ederim, sizce bu konuda ne kadar haklıyım?
Cevapla