fikrin çok yanlış neden elinden geldiği kadarını yapmak yerine madem tam yapamıyorum hiç yapmayayım diyeyim ki emin ol bunu da karşılığı vardır sizin mantığa göre dinini yaşarken veya sosyal hayatında biraz eksiği olan şeyi hiç yapmamak gerek
Kardeşim keyfi mi iki tanesini yapıp bırakıyor Mesela okula gidiyordur mescid yoktur İşte çalışıyordur molası yoktur Onun dışında bazen uyanamıyordur Yatsıyı kılmadan uyuyordur
Yani istemeden de olsa 5 vakti tamamlayamıyor olabilir Tamam sana uyusun yapmasın o zaman
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Beş vakit çok şükür zaten bir iki başlarsan beşe tamamlarsin duramazsin
😌
Alıştırma süresince 2 vakit olarak başlayabilirsin ama uzun sürmemeli
Namazları birleştirmek varmış bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?
Uydurma olduğunu düşünüyorum
Birleştirme derken cemmaatle kılmak diyorsan o olur
Tek zamanda ikisini kılmak
O olmaz kesinlikle
Anladıım
5 vakit kılınması lazım ama namaza başlama süresinde zor geliyosa 5 vakit, 1-2 vakit kılarak kendinizi alıştırabilirsiniz
Bir isi ya tam yap ya yapma 5 vakitin 1 2sini kilmak mantikli mi
Dediğin yanlış
İlk dediğin yanlış
Soran kişiye katılıyorum
fikrin çok yanlış
neden elinden geldiği kadarını yapmak yerine
madem tam yapamıyorum hiç yapmayayım diyeyim ki
emin ol bunu da karşılığı vardır sizin mantığa göre dinini yaşarken veya sosyal hayatında biraz eksiği olan şeyi hiç yapmamak gerek
Nasıl böyle bir karara vardın hiç anlamıyorum
Din yarim birakalacak birsey degil benim mantigimla yaparsin tam yapicaksin o kadar nrt
Kardeşim keyfi mi iki tanesini yapıp bırakıyor
Mesela okula gidiyordur mescid yoktur
İşte çalışıyordur molası yoktur
Onun dışında bazen uyanamıyordur
Yatsıyı kılmadan uyuyordur
Yani istemeden de olsa 5 vakti tamamlayamıyor olabilir
Tamam sana uyusun yapmasın o zaman
Bunun kazası var
Çok şükür beş vakit. Bir iki vakit niye kılıyorlar. Farz olan beş vakit
Sadece cuma namazına gidip, herkesten çok müslüman geçinenler var
O nasi laf ya