Dünyadan bakınca hangi gezegenin Ay'ın yerinde olmasını isterdiniz?

.
.

Bazen düşünmüyorum değilim. Ay manzarası yerine Satürn manzarası daha cazip geliyor bana.😄

Bu arada direte isteye getirdik sonunda konu başlığı "uzay boşluğunu" umarım trol veya eğlence merkezi değil, bilgi ve etkileşim merkezi olur.

Dünyadan bakınca hangi gezegenin Ay'ın yerinde olmasını isterdiniz?
Cevapla