Başka yorumunuz varsa lutfen asagida paylaşın! !!
Bişey olmazdı!
Gece gündüz saatleri değişir!
bir fikrim yok!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ay dünya, dünya da ay olmuş olurdu öyle bir durumda :)
Gece gündüz oluşumu zaten dünyanın kendi etrafında dönüşüyle ilgili, ayla bir ilgisi yok.
Aynı şekilde dünya güneşin etrafındaysa dönecek mi?
Yani güneşle ay yer değiştirmiş olacak. Bilirsin gercekte dünya güneşin etrafinda donuyor ayda dunyanin etrafinda ve bu gunes sistemide hareket halinde. Biz sadece aya göre hareket edeceksen günler daha uzun olurdu ya da zaman yavaş akardı. gelgit olaylarındaki denge şaşardı bazı canlıların yok olmasını tetiklerdi diye dusunuyorum
Gelgit olaylarında büyük bir degişim yaşanacağı kesin de onun dışinda ne olur pek bir fikrim yok 🤔
Cevap
4Cevap
Bol bol ay ve güneş tutulması izlerdik
Bunu yapmaya kalkıştığı ilk saniyede yok olurduk.
Bence biz ayda yaşıyor olurduk.
Bişey olmaz
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar