Yurtdışındaki okulumun seksist ve utanç verici fotoğraf geleneği?

Singapurdaki okulumun ilk senesini bitirmek üzereyim. Önümüzdeki haftalarda yıl sonu seramonisi olacak ve ardından "geleneksel" fotoğraf çekimi. Buna göre kızların erkeklerin önünde çıplak ayaklarını uzatarak oturmaları gerekiyor.
Sorun şu ki ben genel olarak ayaklarımı göstermekten nefret eden bir insanım ve bu şekilde bi fotoğrafımın çekilecek olması kabuslarıma giriyor. Daha kötüsü, bu çekime katılmayan kızlara daha sonra öğrenciler tarafından daha beter cezalar veriliyormuş sonraki sömestrlarda.
Çok sinirliyim. Sizce ben mi abartıyorum? Böyle seksist bi fotoğrafta olmak ister miydiniz? Ne yapmalıyım?

Yurtdışındaki okulumun seksist ve utanç verici fotoğraf geleneği?
Yurtdışındaki okulumun seksist ve utanç verici fotoğraf geleneği?
Yurtdışındaki okulumun seksist ve utanç verici fotoğraf geleneği?
Cevapla