Elinizi vicdanınıza koyup dış görünüş mü yoksa karakter mı içten bir şekilde yorum yapar mısınız?

Arkadaşlar dış görünüş tabi önemli ama karakterini sevmediğin , uyum içinde olmadığın bersber gülüp eğlenmediğin biriyle de bir hayat geçmez ki. Ben onun karakterine aşık oldum. Ben olsam derdim bu kız ne buldu bana?

Elinizi vicdanınıza koyup dış görünüş mü yoksa karakter mı içten bir şekilde yorum yapar mısınız?
Cevapla