• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diğer

Yorumlamanızı istediğim bir yazı daha yazdım iyi mi ve bu yazının sizde bıraktığı etki nedir?

beneklibulut
beneklibulut Takip Et
Yoda Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Yorumlamanızı istediğim bir yazı daha yazdım iyi mi ve bu yazının sizde bıraktığı etki nedir?
Yorumlamanızı istediğim bir yazı daha yazdım iyi mi ve bu yazının sizde bıraktığı etki nedir?
Cevapla
Nedir Soruları Yorum Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • VaroluşsaL-Sancı
    VaroluşsaL-Sancı Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Anlatım da mış'lı geçmiş zamanın kullanılmış olması hikayeyi güçsüzleştiriyor. Okuyan kişiyi birinci tekil şahısla özdeşleştirip olayın içine çekmesindense mış'lı anlatımla "okuyucuyu zoraki dinleyen durumuna " hapsediyor. Ayrıca cümlelerin noktalama ile ayrılmayıp peşisıra dizilmesi okuyucuya dinlenme ve anlama fırsatları bulacağı anlar sunmuyor. Bu hızlı anlatım şeklini seçen yazarın önceliğinin, okuyucuya hitap etmekten çok, aklındakilerin ya da hissettiklerinin ortaya dökülmesi olduğunu düşündürdü.

    Başlangıçta bir öykü denemesi gibi ilgi çekiciliği yakalasa da zamanla aktarılan dışavurumlarla konu yazarın hayat ile arasında ki karşılıklı atışmasına dönüşmüş. Ana hedefin başta hangisi olduğunu söylemek zor fakat büyükçe bir kısmının hayatın yazara yansıması üzerine olduğu için ana konunun bu yönde olması büyük olasılık.

    Deniz ile ifade edilenin hayatın kendisi oluşu ve bu süreçte ilerleyişin planlı ve amaçsızca gerçekleşmesi, bunun sonucunda hissedilenlerin kişide çaresizlikle bezeli yakarışa dönüşmesi, kendi seçimlerinden ötürü varolan sorunlara bir dış unsur aracılığıyla çözüm bulma isteği hikayeyi okutsa da gerçek hayat bakımından böylesi bir gerçekliği yaşayan yazarın bu kadar kolay kurtuluşlar yaşayamayacağı da bir gerçek.

    1
    4 Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Ben böyle bir yorum beklemiyordum tek yanlış kısım Deniz diye tabir ettiğim bir insan ve en son cümlenizde beni düşündürdü benim için bir tavsiye niteliğinde olduğunu söylemeliyim

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Bir de anlamı dışında ve noktalama dışında genel anlamda yazı nasıl ne eksiği var ne fazlası var yapmamı önerdiğiniz bir önemli nokta var mı

      Yorumla
    • VaroluşsaL-Sancı
      VaroluşsaL-Sancı
      +1 yıl

      Kalemini kullanırken ki cesaretini düş kurarken de göstermeli, kendi hayal dünyasının renklerini aktaracak doğru kişisel yaklaşımı keşfetmeli ve en önemlisi kesinlikle yazmaya devam etmeli.

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Evet yazmaya devam etmeli yazdıkça birşeyler kendi şekilleniyor kafamın içindekiler bambaşka oluyor yazarken farklı bir tarafa kayıyor hızlı hızlı yazarken düşünüyorum şu an olduğu gibi bunu kontral altına almam lazım sanırım

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Bu yazı çıkarılabilecek bir çok ders var aslında.. İlki; Kimseye dışardan görüldüğü şekilde yaklaşmamamız gerektiği.. Bu aşk aslında.. çoğumuzun hayatta en az bir kere yakalandığı bir duygu..
    İkincisi; gerçek sevginin, aşktan daha üstün ve kutsal bir duygu olduğu.. Fedakarlık isteyen bu sevgi duygusunu; bizi nelerin beklediğini bilmediğimiz, genelde bize zararı olacak Sonuçlarla karşılaşacağımız Sevgi duygusuna ezdirmememiz gerektiğidir..
    Üçüncüsü; Her güzelin bir kusuru vardır sözünün vücut bulmuş halini gösteriyor bu yazı.. bulut, her ne kadar kadını tedirgin etse de asıl amacının kadına huzur ve güven vermek olduğunu gösteriyor..
    Yani her ne olursa olursa olsun, bize huzur ve güven verecek bir insanın, bizi rahatsız etmeyecek birkaç olumsuz tarafını da yok sayıp ona göre davranalım..

    1
    3 Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Bunlar benim için çok güzel tavsiyeler teşekkür ediyorum ve görebilmenin mutluluğunu doya doya yaşamanızı temenni ediyorum hayatta her insan okuduğunu anlamıyor maalesef 🙏🤗

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Düşündürücü, oldukça bilgilendirici ve sürükleyici bir yazıydı.. keyifle okudum, ben teşekkür ediyorum..

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Rica ederim 🤗

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 91,2b cevap paylaştı.

    Bence hayran kültürünün karanlık bir yanını ortaya koyuyor. Hayranlar, sevdikleri programlar ve karakterler hakkında tutkulu olabilirler. bu tutku bazen aşırıya kaçabilir ve nefret ve saldırganlığa dönüşebilir. Bu yazı bence hayranların eleştirilerini yapıcı bir şekilde yapmaları ve diğer insanlara saygı duymaları gerektiğini hatırlatıyor. Bu yazıya da ayrıca beğendim güzelmiş. Metin iyi yazılmış ve önemli bir konuyu ele alıyor. Metin, hayran kültürünün hem olumlu hem de olumsuz yönlerine dair düşünmemizi sağlıyor. zaten her zaman Hayranların tutkusunun aşkının ya da sevgisinin bazen aşırıya kaçabileceğini ve nefret ve saldırganlığa dönüşebileceğini biliyorum çoğu insan da aslında bunun farkındadır.

    1
    2 Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Bu yazıya bu açıdan bakman farklı bir pencereden bakman hoşuma gitti çok teşekkürler 🤗

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Rica ederim

  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Bu öykü, insanın hayat yolculuğunu anlatıyor ve benim için derin bir etki bıraktı. Kadının denizle olan ilişkisi, insanın cesaretiyle bilinmezliklere adım atma arzusunu ve hayatın getirdiği zorluklarla başa çıkma gücünü sembolize ediyor. Bulutun kadına yardımı, içsel huzurun ve dışsal desteklerin önemini vurguluyor. Metin, hayatta karşılaşılan engellerle mücadele ederken içsel gücümüzü keşfetmenin ve birlikte ilerlemenin ne kadar önemli olduğunu hatırlatıyor bana 🤗🤗🥰😍😍😍😍

    Yine çok güzel bir öykü yazmışsin😘😘😘😘

    1
    2 Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Yorumun benim için o kadar değerli ki çok mutlu etti yazdıkların beni 😘😘🤗

    • Yamaal
      Yamaal
      +1 yıl

      😃😃😍😍😍😍ben okurken duygulandım

AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2

Cevap

7

Cevap

  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Aslında aradığını çok büyük hayranlık sandığı denizde değil ona el uzatan bulut adamda bulmuş bir kadın. Bu öykü bana şunu hissettirdi : bazen sizin beğendim merak ediyorum tanımak istediğiniz şeyler fark etmeden zamanını ve benliğinizi çalar götürürken, bir anda hiç ummadığımız başka birisi rüyalardaki aşkı tattırabilir.

    2
    3 Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Gerçekten okuduğunu anlayan bir zihin peki yazı olarak nasıl sizce eksik bir yanı var mı öneride tavsiyede bulunmak ister misiniz

      Yorumla
    • oɿƚꙅɘɒm
      oɿƚꙅɘɒm
      +1 yıl

      Biraz zaman verirsen tabi ki daha güzel daha iyi nasıl birlikte bakalım olur mu? Ayrıca çok teşekkür ederim sana güzel değerlendirmen için 🙏

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Rica ederim ben teşekkür ederim 🤗

      Yorumla
  • ƘıԼıCƘiƦAƝ
    ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    İşte insanın hayal dünyasının ne kadar geniş olduğunu ve aklımızdan zihnimizden geçen şeyleri kağıda dökmenin ne kadar önemli olduğunu gösteren bir yazı okudum gayet güzel bir içerik yazmışsın ama ben biraz daha yazılarda bulut yerine daha gerçekçi içeriklerin olması gerektiği taraftarıyım umarım zamanla bunu daha iyi geliştirir hatta kitap yazımına doğru da gidebileceğini düşünüyorum tebrik ediyorum.

    1
    33 Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Aslında burada bulut biraz ironik yazıldı üstü kapalı ama anlamsı gerekenin anlaması şeklinde yazıldı belki de ondan mütevellit insanların anlamaması aslında zaten anlamamasi gerekiyordu insanların yani isteğim olmuş
      Ve evet insan zihnine kulak vermeli görmeli onu içinden neler neler var ben daha bu yaşımda yeni keşfettim ne kendimi ne büyük eksiklik ama bir o kadar da muazzam bir başarı
      Yorumunuz hoşuma gitti her daim beni elestirmenizi isterim tüm kalbimle

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Zaten önemli olan nedir biliyor musun insan hatalarını ya da tam yaptığı şeyleri görebilmesidir yorum şimdi birçok insan burada birbirine mükemmel yorumlar yapıyor ama birisi hakkında eleştirel bir yorum yaptığınız zaman ya da cinsiyet veya örnek veriyorum kadın erkek ilişkileri hakkında bir yorum yaptığınız zaman karakter hakkında bir yorum yaptığınız zaman insanlar birbirine küfür ediyor Ben bunu hiçbir şekilde doğru bulmuyorum, bir insana her zaman iyi taraflarını söylersek kötü taraflarını görmez dediğim gibi amacım yazınız eleştirmek ya da kötü olduğunu söylemek değil de güzel bir içerik yazmışsınız ama biraz daha geliştirilmesi daha güzel olacağını ifade etmek istedim.

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Hayır gayet iyi anladım ben sizi bana kendinizi açıklamayın lütfen ben hep daha iyisini yapmak istiyorum bu sebeple paylaşıyorum zaten ama anlamadığınız bir noktayı size göstermek istedim sadece eleştirmek kötü bir şey değil ve siz bunu tam manasıyla en iyi şekilde yapıyorsunuz ne mutlu size 🙂

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Asıl ben teşekkür ederim Çok mutlu oldum Bu düşüncelerinden dolayı ne yazık ki bu platformda eleştiri ya da ufak bir olumsuz söylendiği kabul etmeyen insanlar yerine senin gibi kaliteli insanları görmek de beni mutlu etti. Ama tabii şunu da söylemek isterim kendimi de eleştirmek istiyorum burada belki yüzlerce hesap oluşturdum belki yüzlerce insanla konuştum ben de dört dörtlük bir insan olmadım insanların yeri geldi kalbini lüzumsuz yere kırdım ya belki sitenin birçoğuna sorsanız benim hakkımda kötü şeyler söyler bir kısmı da iyi şeyler söyler O yüzden ben de kendimi mükemmel görmüyorum.

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Belki mükemmel değilsiniz ama birçok insan kendini eleştirme meziyetinden uzak öylece yaşar giderler

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Ne yazık ki son zamanlarda yaptığım hataları veya aileme karşı çevremdekilere karşı yaptığım yanlışları şöyle bir teraziye koyunca evet insanın kendisini eleştirmesi gerektiğini düşündüm.

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Ben yanlışların tek bir kişi tarafından yapıldığını düşünmüyorum o yanlış yapıldıysa eğer bu bir tepki olabilir

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Haklısın aile içinde diğer tarafların da yaptığı hatalar kusurlar söz konusu olabiliyor bunu ben de kabul ediyorum ama bazen sanki bana hiçbir şey yapılmıyor bana değer verilmiyor hep bir tarafa değer veriliyor algısı yapmak anneye babaya biraz haksızlık oluyor bu da benim biraz kıskançlık duygum veya bencillik duygum olduğunu düşündüğüm için bunu biraz törpülemem gerektiğini düşündüm.

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      E ne mutlu sana eğer bu olaylar yaşanmış olmasaydı bu kötü özellikleri göremeyecektin ben mutlu oldum bunları yaşadığın için

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Belki de hayatım boyunca engelli olduğum için ailem benimle hep ilgili olduğu için belli bir müddet sonra ilginin başka bir tarafa kayması benim bencil tarafımı ortaya çıkarmış olabilir

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Belki de bu da bana şunu düşündürdü sen engelli olduğun için insanların sana o şekilde yaklaşmasını sevmediği söylemiştin ama içten içe buna alışmış ve bu durumu istiyornuşsun belki de seni düşünmeye iten olay asıl buydu

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Kesinlikle o olduğunu düşünüyorum çünkü bunca zaman annem babam ailem hep benim yanımda oldu yani hastanede kaldığım süreçlerde annemle beraber kaldığım süreçlerde hep ilgi bendeydi ne istesem yapılıyordu belli bir süre sonra belki de ben buna alışkanlık yaptım ve ilginin ailemden abime gitmesi ya da yengeme gitmesi Ben de aşırı kıskançlık duygularına neden oldu bunu biliyorum bazen bunu hissediyorum ama bazen de bunu törpülemek zor oluyor Ama bunu bir şekilde yapmam gerekiyor. Aslında abime gelecek olursak o da benden çok farksız değildi aslında benim kızdığım nokta yengeme karşı ailemin bu kadar ilgili olması belki de işte diyorum ya bunca zaman ilginin benden tarafı olması beni şımartmış olabilir

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Muhtemelen öyle olmuş ama yeniden söylüyorum bunu fark etmek gerçekten büyük meziyet

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Aslında bunu benim daha önceden fark etmemem yanlış bir şey olurdu çünkü ben bunca zaman fizik tedavi rehabilitasyon hizmetinin yanında psikolojik danışmanlık desteği de aldım Ama herhangi bir sorunum olduğu için değil yeri geldi konuşmak için yeri geldi aile ilişkilerine nasıl olmam gerektiği için veya yeri geldiğinde evlendiğim zaman nasıl olmam gerektiği için bu desteği aldım ve bu desteği almış birisi olarak bu tavırları sergilemem bu da benim yanlışım oldu

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Kendini yargılama bak mesela ben küçüklüğümden beridir düşünen bir insandım ama o kadar dağınık ve farklı noktalara takilmisim ki inanmazsın ben gerçek düşünceyi ve onu yönetebilmeyi bu yaşımda anladım hatta 1 ay oldu bunu ogreneli biliyor musun bunu öğrendiğimde içimde müthiş bir öfke doğdu neden daha önce yapamadım diye ama şimdi yargılamayı bıraktım kabul ettim yaşantıma bakarsak bu şekilde düşünmem imkansızmış peki şimdi ben hala eskiyi düşünürsem nasıl gelişebilirim bunu öğrenmek benim işime yaramamış olur daha ileriye gitmek için sırtımızda kambur gibi olan kendini yargılamayı bırakmak lazım

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Haklısın ☺️

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Seninle konuşmak güzeldi beni düşünmeye ittin teşekkür ederim 🙂

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Seninle de konuşmak güzeldir rica ederim arada bir yapalım bunu

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Elbette zevk duyarım 🤗

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Madem mesaj da bunu yapmayı sevmiyorsun biz de yorumlarda yaparız seni mi kıralım 🤗

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      😂😂 evet daha iyi olur

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Yani genelde burada mesajla konuşunca senin aklına şu gitti cinsel sohbet edecek 😄

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Evet çünkü bu mümkün her insan bir noktada yapıyor bunu 😂

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Bir yazarın hiçbir zaman önyargılı olmaması gerekir bunu unutma ☺️

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      😂 güzel bir tavsiye dikkate alacağım

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Zaten kapatmayı düşünüyorum

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Neden 😳

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Bilmem 24.04.2024 tarihinde açmayı düşünüyorum

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Aynen tekrar aç bencede yaa iyi geliyor burası insana

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Her insan değil ama ☺️

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Onları görmezden geliyorum yalnız iyileri görüyor gözüm

      Yorumla
    • ƘıԼıCƘiƦAƝ
      ƘıԼıCƘiƦAƝ
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Rica ederim 🙂

      Yorumla
  • íbobeyyy
    íbobeyyy Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Vayyy be Vayyyyyyy be 😅😂 👏 Bi imza alabilir miyim abla. Harbi güzel olmuş abla ufaktan ufaktan sen bi konu hakkında kitap yazmaya başlamalısın ciddiyim bak

    2
    8 Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Evet daha uzun yazmaya başladım bunu fark ettim bu iş kitaba doğru yol alıyor 😂😂

      Yorumla
    • íbobeyyy
      íbobeyyy
      +1 yıl

      Valla başarı var abla devam etmeni isterim

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Öyle yapacağım bu konuda kararlıyım artık 🤗😂😂

      Yorumla
    • íbobeyyy
      íbobeyyy
      +1 yıl

      Bu konuyu masaya yatıralım abla 😅 bende şiir konusunda peşinden gelecem

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Aynen zaten bana lazımsın kitabın aralarına üç beş şiir serpmek isterim 😘😂😂

      Yorumla
    • íbobeyyy
      íbobeyyy
      +1 yıl

      Hallederim abla 😅 ziyaretine gelince uzun uzun anlaşırız bu konuyu parayı da konuşuruz 😅😂😂

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Sssttttt para yok biz bu işi zevkle yapıyoruz 😂😂

      Yorumla
    • íbobeyyy
      íbobeyyy
      +1 yıl

      Neyse abla öyle olsun hadi 😅😂😂 geldiğim de yemek ısmarlamazsan bozuşuruz ama 😅😅

      Yorumla
  • Firu_Zen
    Firu_Zen Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Noktalama işaretlerinin kullanılmadığı bir yazıyı okumayı zihnime edilmiş hakaret saydığım için okuma gereği duymadım. Botlar bundan iyi iş çıkarıyorlar bu sitede..

    1
    1 Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Pekâlâ haklısınız aceleci olmak buna sebep oldu eğer anlıyorsanız herhangi bir yazının anlamını sizi diğer noktalamasi olan yazılarıma bekler ve elestirilmeyi arzularım

      Yorumla
  • LostThrones
    LostThrones Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Dürüst olmak gerekirse bir şeyler eksik ama ne bulamadım.

    Çünkü seni eleştirecek bir bilgi ve yeteneğim yok.

    Seni seviyorum, orası ayrı tabi.

    1
    8 Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Ne gibi şeyler eksik sana neyin eksik hissettirdiğini anlat bana

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      +1 yıl

      Konuyu basit ve yalın anlatmıyor. Uzatarak anlatıyor ama bunu yaparken güzel betimlemeler ve vurgulu cümleler kullanılmamış sanki.

      Üzülüyorsan , yazmam.

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Hayır tabiki mutluluk veriyor eleştirmen kendimde göremediğim ne bunu merak ediyorum siz görüp söylüyorsaniz ne mutlu size ve bana

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      +1 yıl

      Ben kolay beğenen biri değilim, onun etkisi de olabilir tabi.
      Başarılarının devamını dilerim.

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Teşekkür ederim her zaman eleştirmek için profilime gelin lütfen 🙏🤗

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      +1 yıl

      Çay kahve ne var profilde:)

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Benim profilde sadece kahveye yer var ama misafir başımın üstünde onun için ne içmek istediğinizi söyleyin yeter 😂

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. Çok naziksin.

      Yorumla
  • Seni_ben
    Seni_ben Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 363 cevap paylaştı.

    Çok güzel emeğine sağlık kendimi ıssız bir bahçede masal okuyormuş gibi hissettim.

    1
    1 Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Ne mutlu bana 🤗

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Noktalama işaretlerinin olmayışı yazıyı bitirmiş. Cümleler birbinini kovalayan atlılar gibi. Soluksuz ardı ardına gelen nefes alınamayan hava gibi sanki üzgünüm

    1
    5 Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Buraya takılmak da benim fikrimce sizin kusurunuz birkaç noktalama sonradan konulabilir ama zihinden çıkan bir yazıyı yazabilmek her zaman pek mümkün olmuyor yine de elestirinizi tüm samimiyetimle kabul ediyorum ve size teşekkür ediyorum 🙏🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden benim kusurum olsun garip 😐 Teşekkürün de yersiz. Neyse başarılar

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Söylediğimi anlamamak için direnen bir insan daha fazla konuşmak benim için yersiz ve gereksiz samimi olmayan iyi dileğinizi ben yeniden tüm samimiyetimle kabul ediyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eleştiriye açık değilsen, eleştirel soru açmazsın. Ben gördüğümu söyledim. Sen de kusur sende dedin. Sonra samimiyetsiz bir teşekkürle aklınca nezaket gösterisinde bulundun. Anlaşılmayacak bir şey yok ortada

      Yorumla
    • beneklibulut
      beneklibulut
      +1 yıl

      Ben yazım hakkında eleştiri istedim işin teknik boyutu hakkında değil ve gerçekten elestirinizi kabul ettim çünkü bir noktada doğru söylüyorsunuz ama benim sizi elestirme sebebim bir şeylerin bu kadar kolay harcanmamasi gerektiği ve kötüde bile iyiyi görmenizi istemem yüz yüze konuşsak samimiyetime inanırdın sanırım yazıyla size bunu pek aktaramıyorum bu da tekrar benim kusurum olsun

      Yorumla
  • mütesellî
    mütesellî Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Soruyu takibe aldım, bu yazı üzerinden daha iyi bir çıkarım yapacağız.

    1
    0 Yorumla
  • Taylan707
    Taylan707 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Acılarla, zorluklar dolu olsada yaşam güzeldir, zorluklarlar mücadele edersen dahada güzeldir... asla pes etme , mücadele et... kimi zaman bir el uzanır yardımına yeter ki sen vazgeçme

    1
    1 Yorumla
    • Taylan707
      Taylan707
      +1 yıl

      Merhaba

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Yorumlamanızı istediğim bir yazı daha yazdım iyi mi ve bu yazının sizde bıraktığı etki nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yazdığım yazı hakkında düşüncelerini belirtir misin? 1 cevap verildi
Aşağıda yazdıklarımı yorumlar mısınız rica etsem? 1 cevap verildi
Lütfen yazdıklarımı okuyun ve ona göre yorum yaparsanız sevinirim? 3 cevap verildi
Karekterinizi yorumlamami istermisiniz? 7 cevap verildi
Bi önceki sorumu güncellemesiyle beraber okur musunuz objektif yorum yapar mısınız? 3 cevap verildi
Yazdıklarıma bir yorum yapar mısınız bana yardımcı olur musunuz? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨